וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון תעמוד לדין בעקבות התנהגות אוהדיה נגד ראשון לציון

19.2.2018 / 14:08

השופטים והמשקיף ציינו כי אוהדי הסגולים ירקו על השופט פיני רימון ודחפו את השופט דודי קולנגי. מנכ"ל גלבוע/גליל יעמוד לדין בעקבות חימום היצרים במשחק נגד הפועל תל אביב בשבת

one

הפועל חולון תעמוד לדין משמעתי ביום חמישי הקרוב באיגוד הכדורסל, בעקבות דו"ח המשקיף והשופטים במשחק נגד מכבי ראשון לציון אמש (ראשון). שופטי המשחק והמשקיף ציינו כי במהלך המחצית השנייה ירקו אוהדי חולון על השופט פיני רימון ואילו השופט דודי קולנגי נדחף על ידי האוהדים. בנוסף, ציינו השופטים כי פתיחת ההארכה במשחק נדחתה בשתי דקות לאחר שאוהדי הסגולים הפריעו לשופטים שעמדו על הקו מאחורי הסל.

מי שעוד יעמוד לדין באותה הזדמנות הוא מנכ"ל הפועל גלבוע/גליל, ארצי פרטי, שעל פי הודעת האיגוד יוכל להעביר את תגובתו לטענות שהעלה משקיף המשחק בדו"ח לאיגוד הכדורסל. על פי דו"ח המשקיף, עם סיום המשחק בין גלבוע/גליל להפועל תל אביב ביום שבת ניגש פרטי לעבר אוהדי הפועל תל אביב "קרא לעברם עופו הביתה, וחזר על כך מספר פעמים כשהוא גורם לחימום האווירה", ככתוב בדו"ח המשקיף. אגב, הדו"ח טוען כי עד לאותו האירוע האווירה במשחק הייתה מצוינת.

כזכור, בשבוע הבא יעמוד לדין מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה בעקבות התהנגותו בחצי גמר גביע המדינה נגד מכבי אשדוד. בנוסף, צפוי היועץ המשפטי של איגוד הכדורסל להחליט בקרוב האם להעמיד לדין את שחקני מכבי תל אביב, שהביעו מחאות ברשתות החברתיות ובאזור חדר השופטים במשחק גמר הגביע נגד הפועל חולון.

עוד בנושא

הפועל חולון ניצחה 97:102 בראשון לציון אחרי הארכה
מכבי ראשון לציון תכריע לגבי אופן הזעזוע שיבוצע בימים הקרובים
גלן רייס ג'וניור שוב כיכב בחולון: "המטרה שלנו היא האליפות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully