וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון תכריע לגבי אופן הזעזוע שיבוצע בימים הקרובים

19.2.2018 / 9:00

הכתומים יצטרכו להחליט האם לסיים את דרכו של שמוליק ברנר או לבצע שינוי משמעותי בסגל. אם המאמן יפוטר, קטש המועמד הבכיר להחליפו, גם קצורין ושרף הוזכרו. חנוכי: "אנחנו פראיירים"

one

העונה הלא טובה שעוברת על מכבי ראשון לציון המשיכה גם אמש (ראשון) כשהכתומים שמטו יתרון בן 19 נקודות ברבע השלישי בדרך להפסד דרמטי בהארכה להפועל חולון 102:97. בקבוצה כעסו על המהלך של מרפי הולוואי בסיום המשחק, כששלח את טו הולוואי לקו העונשין שתי שניות לסיום, ואיפשר לחולון לכפות הארכה. הולוואי לקח אחריות וצייץ בטוויטר כחצי שעה לאחר המשחק: "החמור של היום".

בסיום המשחק נכנסו לחדר המועדון יושב הראש יצחק פרי וחלק מחברי ההנהלה ולאחר שיחה קצרה יצאו משם וקבעו להמשיך לדבר בימים הקרובים. בסביבת המועדון מדברים על כך שלמרות שהשחקנים מגיבים לעבודה של שמוליק ברנר, הסבלנות של פרי לתוצאות החלשות כבר נגמרה, והוא ידרוש שינוי בצוות המקצועי או שינוי מסיבי בגזרת השחקנים. אם יוחלט לפטר את ברנר, הכתומים צפויים לפנות לעודד קטש כמועמד מוביל, כשהשמות שעולים אחריו הם מולי קצורין וצביקה שרף.

עוד בנושא

הפועל חולון ניצחה 97:102 בראשון לציון, עירוני נס ציונה - הפועל ירושלים 79:88
ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה את מכבי אשדוד 86:92
לחץ בירושלים: האוהדים התעמתו עם אוחיון וקראו למודי מאור להתפטר

מאמן מכבי ראשון לציון שמוליק ברנר. ברני ארדוב
בדרך החוצה? ברנר/ברני ארדוב

הפנים של השחקנים בסיום סיפרו את גודל הטראומה שעברה הקבוצה, "לא ברור מה קרה, היה רצף של החלטות לא טובות, הפסקנו לשמור, הם קלעו סלים משוגעים, נתנו להם לחזור למשחק בקלות מדי. למרות הכל היינו בעמדת ניצחון, אנחנו פראיירים, אין מילה אחרת", אמר הקפטן ניצן חנוכי והוסיף על ההגעה למשחק, "לא התייחסנו ספציפית לשמוליק, ידענו שזה משחק סופר חשוב בשבילנו, שכל ניצחון מקפיץ אותנו למעלה, בטח שחולון באו אחרי הגביע, ואפשר לתפוס אותם לא במאה אחוז מוכנות. זה היה נראה טוב שלושה רבעים. חבל, זה מאכזב, ניצחון שהיינו חייבים לקחת".

חנוכי ניסה להסביר מה קורה לקבוצה העונה, "הרבה פעמים זה תלוי בסדר משחקים מסוים, סדרת משחקים כזאת או אחרת שיכולה להשפיע. חייבים לחזור לדברים הבסיסיים, להציג כדורסל טוב ואת רוח הלחימה הזאת 40 דקות. להיות מרוכזים, טעויות של הגנה וחוסר ריכוז. זה מצב מאוד קשה, חבל שנקלענו אליו, יש עוד הרבה משחקים שאפשר לתקן, אבל אנחנו צריכים להתכונן ולהתכנס ולצאת לדרך חדשה אחרי פגרת הנבחרת".

במקביל ימשיכו בהנהלת הקבוצה ובצוות המקצועי בנסיון לצרף שחקן במקומו של מארק טולפסן הפצוע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully