וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחץ בירושלים: האוהדים התעמתו עם אוחיון וקראו למודי מאור להתפטר

19.2.2018 / 8:09

העונה האיומה של האלופה נמשכה עם הפסד משפיל בנס ציונה, גורם: "אי אפשר להיראות ככה ולחשוב שזה יעבור בשתיקה". אוהדים של הקבוצה ניסו לירוק על הגארד שלא נותר חייב וענה להם

one

העונה הקטסטרופלית של הפועל ירושלים נמשכת. לאחר שהודחה בחצי גמר הגביע מול הפועל חולון, ספגה האלופה הפסד נוסף, הפעם 88:79 מול עירוני נס ציונה. ירושלים נראתה חלשה וכבויה, מה שעורר את זעם האוהדים בסיום, שקראו בצעקות בוז רמות וקראו למאמן להתפטר.

גורם בקבוצה אמר בנחרצות: "אי אפשר להיראות ככה במשחקים ולחשוב שזה יעבור בשתיקה. "ברור שאנחנו בכושר לא טוב. נצטרך לנצל את הפגרה כדי לחפש את הפתרונות. ברור לנו שאנחנו יכולים וצריכים להיות הרבה יותר טובים", הוסיפו בקבוצה.

עוד בנושא:

מודי מאור: "נראינו כקבוצה כבויה". יצחק פרי: "יהיו שינויים - זה בטוח"
הפועל חולון ניצחה 97:102 בראשון לציון, עירוני נס ציונה - הפועל ירושלים 79:88

שחקני הפועל ירושלים יוגב אוחיון, ג'רום דייסון. ברני ארדוב
מסוכסך עם אוהדים. אוחיון אתמול עם דייסון/ברני ארדוב

ליאור אליהו סיכם: "זה אחד מהמשחקים היותר משוגעים ששיחקתי, היה משחק מאוד אמוציונלי. מהצד שלנו לא הצלחנו להביא את היכולות שלנו, אנחנו מסתכלים קדימה, יוצאים עכשיו לפגרה בה אנחנו צריכים לעבוד ולהשתפר כדי לשחק טוב יותר. ברור שאנחנו בתקופה לא טובה וברור שאנחנו משחקים לא טוב, אני לא בא עכשיו לחפש תירוצים, אנחנו צריכים לצאת מזה".

אליהו הוסיף: "זה מכלול של דברים, כדי להיכנס לתקופה לא טובה זה קשור ליכולת, לכושר וביטחון, ולפעמים זה גם כדור שלג שצריך לדעת לעצור אותו, אני לא חושב שיש לנו בעיה של רצון. אין חיוכים כרגע בחדר ההלבשה. לפעמים לוקח זמן לשחקנים לחזור מפציעה, נראה שלוקח לריצ'רד האוול זמן. הוא שחקן מאוד חשוב למערכת, חשוב לנו מקצועית".

אם לא מספיק ההפסד, עימות חריף התפתח בסיום המשחק בין יוגב אוחיון לחלק מאוהדי הפועל ירושלים, שכועסים על אוחיון על כך שהשתתף באירוע של אוהדי מכבי תל אביב בקיץ ולא מעודדים אותו.

אמש קיללו אותו מספר אוהדים, חלקם ניסו לירוק על השחקן, כשהוא לא נותר חייב וענה להם. אנשי ירושלים התערבו ועצרו את העימות. אותם אוהדים אף המתינו לו מחוץ למגרש והמשיכו לקלל אותו. "זה לא לעניין. הוא עלה לשחק חולה ועשה את המיטב במשחק הזה כמו בכל העונה. לא ברור למה למה היחס של האוהדים אליו לא חיובי", אמרו בירושלים.

מאמן הפועל ירושלים מודי מאור. ברני ארדוב
הקהל קרא לו להתפטר. מודי מאור/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully