וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהמלצתו של טוני: מכבי חיפה מינתה סקאוט ספרדי שימליץ על רכש

19.2.2018 / 7:41

אחרי שיתוף הפעולה עם יעקובו, המועדון החליט להעסיק סקאוט מספרד שהגיע בהמלצת מי שהיה אמור להתמנות למנהל הספורטיבי, העובד כעת תחת אלאך. ההולנדים צפו במשחק בין הפועל חיפה לנתניה

עריכה: שניר דבוש

מכבי חיפה מעסיקה סקאוט ספרדי שימליץ על רכש בעונה הבאה, והיה אחראי על חלק מתכניות הרכש גם העונה, כך נודע לוואלה! ספורט. מי שהמליץ על הסקאוט, שמקבל כסף מהמועדון עבור עבודתו מחו"ל, הוא מי שהיה אמור להתמנות לתפקיד המנהל הספורטיבי, טוני הספרדי. במועדון אישרו אתמול (ראשון) כי הסקאוט הוא חלק ממערך הסקאוטינג ונראה כי הוא ימשיך בתפקידו גם בעונה הבאה. יחד עם זאת, ראוי לציין כי הוא עובד תחת המנהל הטכני מוחמד אלאך ואינו יכול להחתים שחקני רכש ללא אישורו.

עוד בנושא

קאיו לחבריו: "סימנו אותי". השחקנים מתביישים: "מחסום פסיכולוגי במשחקי החוץ"
שי ברדה הודה: "לא הכנו את הקבוצה כמו שצריך לקראת המשחק הזה"
אחרי נתק ארוך: נערכה סולחה בין אייל סגל לדורון אוסידון

טוני מנהל ספורטיבי חטאפה. האתר הרשמי של חטאפה, אתר רשמי
בכל זאת עובד עם מכבי חיפה. טוני/אתר רשמי, האתר הרשמי של חטאפה

כזכור, לאחרונה פרסמנו כי אלאך מתכנן שינוי במחלקת הסקאוטינג בעונה הבאה. אחד השינויים שכבר החל במועדון עוד לפני הגעתו הוא שיתוף הפעולה עם סוכן השחקנים ושחקן העבר איגביני יעקובו. האחרון הביא לישראל את המגן השמאלי של קבוצת הנוער, ארבלוס אג'ויה, שעד כה שותף במשחק אחד בלבד וכמעט לא מהווה חלק ברוטציה של הקבוצה. בחיפה כבר החלו להכין את הקרקע לקראת שחקני עבר נוספים. במהלך השבועות האחרונים נערכה פגישה עם ג'ובאני רוסו, ששוקל אופציות נוספות מעולם התקשורת והטלוויזיה. אלאך עשוי להביא גם אדם נוסף שיהיה שותף למערך הזה.

הצוות ההולנדי של מכבי חיפה צפה אתמול במשחק בין הפועל חיפה למכבי נתניה. הוא נערך למשחק הקרוב מול היהלומים וכן לצמד משחקי הדרבי בליגה ובגביע. החלוץ עומר דמארי ערך אימון חלקי בלבד, אך ההערכה היא שיהיה חלק מהסגל למשחק מול נתניה. קאיו, שהעביר ביקורת על היחס אליו, מצפה לקבל דקות כבר במשחק הקרוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully