וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד השופטים: נבקש להעמיד את שחקני מכבי תל אביב לדין משמעתי

בעקבות התבטאויות הצהובים לאחר גמר הגביע, איגוד השופטים גינה את "ההתקפות החריגות" וידרוש עונש. מנהלת הליגה: "רואים בחומרה את התגובות, שגורמות נזק לענף ומלבות את דעת הקהל"

קובי אליהו

אירועי גמר גביע המדינה ממשיכים להסעיר את הכדורסל הישראלי, ואיגוד השופטים הגיב היום (שישי) לטענות הקשות שהשמיעו שחקנים במכבי תל אביב כלפי השיפוט במשחק, והדויע כי יבקש מאיגוד הכדורסל להעמידם לדין. עם שריקת הסיום החלו להביע הצהובים את כעסם לגבי מה שהיה לטענתם שיפוט מגמתי שעלה להם בהפסד ובתואר. הגדילו לעשות אלכס טיוס ("השיפוט הגרוע אי פעם") ודיאנדרה קיין ("שיחקנו 5 נגד 8"), שהביעו את דעתם בטוויטר.

"הנהלת איגוד השופטים מגנה את ההתקפות החריגות של חלק משחקני מכבי תל אביב בתקשורת בעקבות משחק גמר הגביע", נכתב, "איגוד השופטים יפנה לתובע איגוד הכדורסל בבקשה להעמדתם לדין משמעתי. איגוד השופטים מודה לצוות השופטים על ניהול משחק קשה בצורה מוצלחת ומקצועית"

לקלחת הצטרפה גם מנהלת הליגה, שהחליטה להגיב על ה המנהלת גינתה את התנהגות זו, אך גם שלחה מסר לעבר איגוד השופטים. "מנהלת הליגה רואה בחומרה את תגובות שחקני מכבי תל אביב כנגד השופטים במשחק הגמר ובמשחקי הליגה בכלל", נכתב בתגובה, "המנהלת מבינה ולא שופטת אדם בצערו אך יש להבין ולקחת בחשבון שתגובות קשות של שחקנים ואנשי צוות כנגד שופטים גורמות נזק רב לתדמית הענף, מלבות את דעת הקהל ופוגעות ביריבה שמגיע לה קרדיט על זכיה בגביע".

עוד בנושא

דיאנדרה קיין: "דפקו אותנו. השופטים מרמים, כל משחק השיפוט מוטה"
"לא נעצור פה, כי אנחנו חולוניה": צפו בחגיגות של הפועל חולון
קסם הפשטות: הניגודיות שהפכה את הפועל חולון לקבוצה מרגשת ומנצחת

אלכס טיוס שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
אלכס טיוס/ברני ארדוב

"טעויות הן חלק מהמשחק", אמרה המנהלת, "מזה מספר שנים קוראת המנהלת לאיגוד השופטים להתמקצע, להשתפר ולעמוד תחת ביקורת מקצועית וזאת כדי למנוע טעויות אשר לפעמים מכריעות משחקים, אך כל זאת מלווה בצורך וברצון לשמור על כבוד השופטים ואסור להאשימם ברמאות או בשיפוט מגמתי. ללא קשר, איגוד השופטים חייב לעבור מהפכה, להפוך לגוף עצמאי, תחת איגוד הכדורסל, אך חף מפוליטיקה.

"המנהלת מברכת את הפועל חולון ואת יושב הראש והבעלים שלמה אייזיק על זכייתם בגביע המדינה השני בתולדות המועדון ומברכת את איגוד הכדורסל על אירוע מוצלח שהעלה את קרנו של הענף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully