וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא אסולין: "דברים שראיתי בקייראט מזכירים את ברצלונה ומנצ'סטר סיטי"

הישראלי בן ה-26 התייחס למעבר המפתיע לקבוצה הקזחית: "קייראט זו קבוצה שתמיד נאבקת על כל התארים ולכן החלטתי להגיע". לאסולין היה גם מסר לקהל: "הם מאוד ייהנו ממה שאני עושה"

one

הרכש החדש של קייראט גיא אסולין התייחס באתר הרשמי של המועדון למעבר מפתיע למדי לקזחסטן. הקשר ההתקפי שהשתייך בעבר לברצלונה ומנצ'סטר סיטי החמיא למועדון החדש שלו ואמר: "אני חושב שדברים רבים שקיימים בבארסה ובסיטי קיימים גם פה. אם מדברים על מבנה המועדון אז קייראט נמצאת ברמה גבוהה מאוד ודומה מאוד למבנה המועדונים ששיחקתי בהם בעבר".

אסולין בן ה-26 נשאל על הידע שלו על הכדורגל הקזחי והשיב: "הייתי פה עם הנבחרת הצעירה של ישראל ומאוד הופתעתי ממה שראיתי. לא ידעתי שום דבר על קזחסטן, אבל מאוד אהבתי את מה שראיתי כאן. שמעתי על קייראט שזה מועדון גדול שתמיד נאבק על תארים. זו אחת הסיבות לכך שהחלטתי להגיע לכאן".

עוד בנושא:
ג'ורדי קרויף: "היה לנו מזל מול עכו, לא רוצה שנסתמך על מזל"
פרד רוטן: "המצב במכבי חיפה חדש לי, לא הייתי בסיטואציה כזו"
הפועל עכו אופטימית לקראת אשדוד: "חייבים להביא נקודות"

גיא אסולין חותם בשורות קריאט. אתר רשמי
"אעשה את מה שמצפים ממני". אסולין/אתר רשמי

על מאמנו הספרדי החדש קרלוס אלוס אמר הישראלי: "זה מאמן שמאוד מכבדים אותו בחדר ההלבשה שלנו. בימים הספורים שעבדתי איתו התרשמתי שהוא מנסה להנחיל שיטת משחק שמקובלת בספרד. ואני מכיר את השיטה הזו ומתחבר אליה".

על השאיפות האישיות שלו אמר אסולין: "אני באתי קודם כל לשחק וליהנות מהתהליך. אני שם לעצמי למטרה לעשות את מה שמצפים ממני על המגרש. אני חושב שהאוהדים מאוד ייהנו מהדברים שאני אעשה על המגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully