וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרד רוטן: "המצב במכבי חיפה חדש לי, לא הייתי בסיטואציה כזו"

15.2.2018 / 13:35

מאמן מכבי חיפה ערך מסיבת עיתונאים לקראת סכנין: "אף פעם לא הגעתי באמצע העונה לקבוצה שהייתה מועמדת לאליפות והסתבכה בתחתית". על ריינן: "הוא הגיע כי לא היה גיבוי בהגנה"

מערכת וואלה!

מעודדת מה-0:4 המוחץ על עירוני קרית שמונה במחזור הקודם, תתארח מכבי חיפה אצל בני סכנין ביום שבת (18:15) למשחק במסגרת המחזור ה-23 בליגת העל. הירוקים נכנסים למחזור כשהם מקדימים את הקו האדום ב-8 נקודות והמטרה שלהם היא להתרחק כמה שיותר מכניסה מפתיעה למאבקי הישרדות. המאמן פרד רוטן ערך היום מסיבת עיתונאים לקראת המשחק.

עוד בנושא:

שיימן נלקח לבירור: "יש לי הצעות, אבל אני מרוכז בהפועל חיפה"
טל בן חיים: "100 שערים במשחקי אימון לא שווים בישול אחד בליגה"
ברק בכר: "לפעמים היכולת לא טובה וצריך להביא נקודות דרך נחישות"

פרד רוטן, סינטאיהו סלליך, מכבי חיפה. מערכת וואלה!
רוטן עם סלליך במסיבת העיתונאים/מערכת וואלה!

פרד רוטן

על בני סכנין: "כל משחק הוא קשה וכזה יהיה גם בשבת. כשאתה קבוצת תחתית, אם אתה מנצח פעם אחת זה לא אומר שתנצח שוב. סכנין קבוצה לוחמת, ראיתי אותה, יהיה מאבק אמיתי".

על השינויים: "ההשפעה שלי לא כל כך גדולה. שני העוזרים שלי פה הרבה זמן, והם התחילו עם השינויים. אני פה שבועיים. חשוב לי שהקבוצה תהיה מאורגנת, שלא נספוג הרבה, זה הבסיס לניצחונות. זה פרויקט קבוצתי, לכל אחד יש חלק".

על הלחץ: "אם אתה במועדון גדול הוא תמיד קיים. הבעיה העיקרית היא חוסר הביטחון בגלל שאנחנו בתחתית. אנחנו צריכים לצבור נקודות, לטפס בטבלה וכך יהיה יותר ביטחון. גם בשבילי זה חדש. לא יצא לי להגיע באמצע העונה לקבוצה שהייתה מועמדת לאליפות והסתבכה בתחתית".

על הסגל: "אני לא חושב שיש לנו פה שחקן כמו ליאונל מסי. ההבדלים בין השחקנים הוא לא גדול. אני רוצה לראות כמה שחקנים על המגרש כדי ללמוד אותם".

על אטיין ריינן שיפתח בשבת במקום אליסון דוס סנטוס המוצהב: "הוא הגיע כי לא היה לנו גיבוי למרכז ההגנה. עכשיו אנחנו רואים שההחלטה להחתים אותו הייתה נכונה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

סינטאיהו סלליך

על החזרה למכבי חיפה: "אני מרגיש מצוין פה, זה הבית שלי. עשיתי שלוש שנים מופלאות במאריבור, אחרי הסיבוב בסלובניה חזרתי למקום שאוהב ומעריך אותי - והראו לי את זה פה מהרגע הראשון".

על סכנין: "אם נבוא עם אותה סבלנות כמו במשחק האחרון ולא נאבד את הראש, נצליח. סכנין קבוצה אגרסיבית מאוד שמסתגרת, יהיה קשה".

על העונה שלו ושל הקבוצה: "זו עונה מאוד מאכזבת. הגולים שלי הם בונוס בשבילי, אבל זה אישי. הייתי מאוד שמח אם הקבוצה הייתה מצליחה להתרומם. אנחנו בקו עלייה. אמנם לא חד, אבל יש לנו דקות מצוינות בכל משחק. אבל היו לנו גם נפילות גדולות, כמו למשל בדרבי בגביע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully