וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בן חיים: "100 שערים במשחקי אימון לא שווים בישול אחד בליגה"

חלוץ ספרטה פראג הפציץ במשחקי האימון ומתכונן לחזרה של הליגה הצ'כית לפעילות: "חיכיתי לפגרה כדי לנקות את הראש אחרי פתיחת העונה. עכשיו אני מרגיש יותר מחובר לשחקנים ולמועדון"

אתר רשמי

בווידאו: בן חיים כובש בניצחון של ספרטה על הביי

הליגה הצ'כית תחזור לפעילות בסוף השבוע אחרי פגרה ארוכה וטל בן חיים מקווה להתחלה חדשה. ספרטה פראג רשמה חצי ראשון איום ונורא של עונת 2017/18 והיא מדורגת במקום החמישי בלבד, הרחק ממאבק האליפות.

בן חיים שעד לפני כמה שבועות עוד היה שחקן הרכש היקר בהיסטוריה של הליגה הצ'כית, ספג ביקורות קשות לאורך החודשים הראשונים שלו בצ'כיה, אבל בראיון לאתר הרשמי של המועדון, הוא סיפר על כך שהוא מרגיש שכעת הוא כבר התאקלם.

שחקן ספרטה פראג טל בן חיים. הטוויטר של ספרטה פראג, אתר רשמי
מרגיש יותר מחובר. בן חיים/אתר רשמי, הטוויטר של ספרטה פראג

"כשאתה מגיע למדינה חדשה, עם שפה ומנטליות חדשות ואנשים שונים, זה נורמלי שקצת קשה בהתחלה. כמו שאמרתי בעבר, השחקנים, הצוות, כולם במועדון מאוד נחמדים, אנשים טובים, עזרו לי להתאקלם כמה שיותר מהר", אמר החלוץ הישראלי, "רציתי שהפגרה תגיע כדי לנקות את הראש ולחזור חזק יותר".

בן חיים סיפר: "מאז שחזרנו מהפגרה אני מרגיש יותר מחובר לשחקנים האחרים, למועדון, אני מרגיש שגדלנו כקבוצה. היו כמה שינויים ואני חושב שנהיה עכשיו קבוצה הרבה יותר טובה. אני מרגיש יותר מחובר לשחקנים, בעיקר לצ'כים. במחנה האימון עבדנו קשה מבחינה מקצועית, אבל גם על היחסים החבריים".

החלוץ הישראלי הבקיע 6 שערים במשחקי ההכנה, אבל אמר: "אני לא חושב על השערים, זה מרגיש טוב, אבל שכחתי מהם. מה שחשוב זה שלא פספסתי אפילו אימון אחד בפגרה. אני מרגיש שאני בכושר ושהתחזקתי. שערים זה תמיד נחמד, טוב לביטחון, לגרום לך להרגיש שאתה חוזר לכושר. אבל אפילו 100 שערים במשחקי הכנה לא שווים לבישול אחד בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully