וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמואל שיימן על הכוונה להדיחו מההרכב: "אני פגוע, מאוכזב מהפועל חיפה"

15.2.2018 / 19:44

לאחר שיחת הבירור שנערכה לו בעקבות המגעים עם הפועל באר שבע והכוונה של המאמן להוציאו מה-11, המגן בהתייחסות ראשונה לוואלה! ספורט: "מאכזב שמתייחסים כך לשחקן שנתן את כל כולו והיה חלק מהצלחת הקבוצה"

מערכת וואלה!

פרשת שמואל שיימן ממשיכה להעסיק את הפועל חיפה. אחרי הבירור שנערך הבוקר (חמישי) למגן השמאלי ובו הודה כי הוא מחזיק בהצעה מהפועל באר שבע, המאמן ניר קלינגר תרגל באימון את חיים מגרלשווילי ונוטה להדיח את שיימן מההרכב, כשגם הבעלים יואב כץ מסכים למהלך.

שיימן התייחס הערב לראשונה לכוונה להדיחו מההרכב ואמר לוואלה! ספורט: "אני מאוד מאוד מאוכזב מהחלטת המועדון להתייחס כך לשחקן שנתן את כל כולו למען הקבוצה והיה חלק מהצלחתה. לקחת את זה ממני זה מאוד מאכזב. אני פגוע".


עוד בנושא:
אחרי שסירב לכץ: באר שבע ומכבי חיפה נאבקות על שמואל שיימן
הפועל חיפה: שיימן סירב להצעה של כץ. הבעלים הציע לתמאש 200 אלף דולר
הפועל חיפה: שיימן נלקח לבירור. קלינגר נוטה להדיח אותו מההרכב

שמואל שיימן שחקן הפועל חיפה לפני עבדי פרחאת שחקן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
פגוע. שמואל שיימן/אדריאן הרבשטיין

מוקדם יותר פרסם שיימן פוסט באינסטגרם וכתב: "זה מרגיש קצת מטופש שאני צריך לכתוב את המובן מאליו, אבל אני רוצה להגיד לאוהדים שאני מרוכז לחלוטין בהפועל חיפה ובמטרות שהצבנו לעצמנו. מה שיקרה בעונה הבאה נמצא בידיים של הסוכן שלי. הפוקוס שלי הוא על לעשות היסטוריה עם החבורה הנהדרת של שחקנים, מאמנים, בעלים ואוהדים שיש כאן. אני גאה להיות חלק מהחבורה הזו ובעזרת השם נמשיך לעשות העונה דברים מיוחדים. יאללה הפועל".

כזכור, במהלך השבוע פרסמנו כי בהפועל חיפה חוששים מגל עזיבות בקיץ. אחרי הפניות לשיימן והגישושים אצל תורג'מן ותמאש, יואב כץ ינסה להשאיר חלק מהשחקנים כבר במהלך השבוע. "חוסר הסדר הזה עשוי לפרק את הקבוצה", אמרו שחקנים השבוע. "במצב הנוכחי, חצי קבוצה תעזוב בקיץ".

בעקבות העזיבה הצפויה של שיימן, אחד השחקנים שנמצאים על הכוונת של הפועל חיפה לעונה הבאה הוא המגן השמאלי של בני סכנין וונדרסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully