וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שסירב לכץ: באר שבע ומכבי חיפה נאבקות על שמואל שיימן

14.2.2018 / 23:47

מספר שעות אחרי שסירב להצעת הבעלים בעקבות פנייה ממכבי חיפה, האלופה נכנסה למירוץ. סוכנו נפגש עם שתי הקבוצות. כץ: "אם יילך, נביא מגן טוב ממנו". יודח מההרכב בעקבות המגעים עם שתי הקבוצות?

צילום מסך

מספר שעות אחרי הפרסום לפיו שמואל שיימן סירב להצעה של יואב כץ אחרי פנייה ממכבי חיפה, גם הפועל באר שבע מצטרפת למירוץ אחר השחקן. הקבוצה של אלונה ברקת שלחה פקס למנכ"ל אורן שטרלינג בו היא מודיעה כי היא מעוניינת לקיים מגעים עם השחקן. כזכור, במהלך השבוע פורסם בוואלה! ספורט כי שיימן לא מעוניין לחתום בהפועל חיפה ואילו היריבה העירונית מנהל מגעים במטרה להחתימו. שיימן רוצה מאוד לחזור למכבי חיפה, בעיקר לנוכח העובדה שבהפועל באר שבע הוא יצטרך להיאבק על מקום בהרכב עם אורן ביטון, שברק בכר מעריך מאוד. "שיימן ישחק במכבי חיפה או בהפועל באר שבע", אמרו בסביבתו של השחקן הערב. סוכנו של השחקן שחר גרינברג נפגש עם ראשי שני המועדונים.

עוד בנושא:
בעקבות ההצעה ממכבי חיפה: שמואל שיימן סירב להפועל חיפה

שיימן מרוויח כ-115 אלף דולר בהפועל חיפה, וכץ ששוחח עימו הציע לו שיפור של 15 אחוז בחוזה. השחקן מרגיש כי יוכל לקבל הצעה טובה יותר באחת הקבוצות הגדולות, וכרגע הוא ממתין להצעה של האדומים, שאמורים להגיע אותה השבוע. במכבי חיפה טרם פנו רשמית להפועל חיפה, אך שלחו לשחקן מסר כי זה יקרה בקרוב, לאחר שמוחמד אלאך ייתן אור ירוק למהלך. "אם שיימן יילך לאחת הקבוצות הגדולות, נביא מגן יותר טוב ממנו", אמר כץ הלילה. במועדון העלו אפשרות לפיה השחקן יודח מההרכב לאור המגעים עם שתי הקבוצות. "אנחנו מתעסקים רק במשחק מול מכבי נתניה עכשיו, לא בנקמנות", אמר כץ.

שמואל שיימן שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
בדרך לקבוצה אחרת. שמואל שיימן/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully