וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל חולון מעריכים: רוב סגול ביציעים בגמר גביע המדינה

15.2.2018 / 8:49

התרגשות גדולה אצל הקבוצה הסגולה לקראת הגמר נגד מכבי תל אביב (21:00, ספורט 5). כ-5,000 סגולים צפויים לדחוף מהיציע. טיישון תומאס: "עם הקהל שלנו בגב שלנו יש לנו הרבה ביטחון"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הפועל חולון תפגוש הערב (חמישי) את מכבי תל אביב (21:00, ספורט 5) בגמר גביע המדינה 2018 במטרה לזכות בפעם השנייה בתולדותיה בגביע, תשע שנים אחרי הפעם האחרונה שעשתה זאת. על פי ההערכות אמש, הסגולים יהנו מרוב ביציעים במשחק, כשכ-5,000 אוהדים אמורים לדחוף את הקבוצה של דן שמיר במעמד. חולון קיבלה 4,200 כרטיסים, בדיוק כמו מכבי תל אביב, אך כמות נאה של אוהדים הצליחו לשים את ידיהם על כרטיסים שהיו פתוחים לציבור רחב. האוהדים הסגולים מבטיחים תפאורה מפוארת למשחק, שעל פי ההערכות נאמדת בעלות של 20 אלף שקלים.

אחת השאלות הגדולות בחולון לפני המשחק הייתה מי מכבי תל אביב תלביש לקראת המשחק, שאלה שנפתרה רק בשעות הערב כשהצהובים הודיעו כי ג'ונה בולדן וארט פרחוסקי לא יהיו בסגל, בניגוד להערכות המוקדמות כי מי שיצטרף לבלארוסי הגדול הוא מייקל רול. "אנחנו מוכנים לכל דבר, כל מי שהם ילבישו, נהיה מוכנים אליו", אמר טיישון תומאס עוד לפני ההודעה של הצהובים.

"אנחנו עדיין שמחים מהמשחק של חצי הגמר, אבל חייבים לשים את זה מאחורינו כי יש לפנינו משחק יותר חשוב, ואני מאמין שכולם מרוכזים כבר במשימה הזאת", הוסיף הסנטר החולוני, "אני חושב שמכבי תבוא עם מוטיבציה גבוהה, אבל עם הקהל שלנו בגב שלנו, ואיך ששיחקנו במשחק האחרון, יש לנו הרבה ביטחון. אם נשחק חזק ונמשיך לשחק כמו שאנחנו משחקים, נהיה בסדר. אנחנו ננסה להמנע מרבע כמו שהיה לנו נגד ירושלים, אבל כדורסל זה משחק של ריצות, למרות הרבע הרע ההוא, עשינו ריצה מטורפת אחרי זה. אני מתפלל שזה לא יקרה שוב".

עוד בנושא

21:00, ספורט 5: מכבי תל אביב מול הפועל חולון בגמר הגביע
ויקטור ראד חתם על חוזה לחודש בצסק"א מוסקבה
אמש: דרושאפקה ודיוויד בלאט העפילו לחצי גמר הגביע הטורקי

אוהדי הפועל חולון. ברני ארדוב
ישלטו בהיכל? אוהדי חולון/ברני ארדוב

מייקל קרטר מכניס את אוהדי חולון לאווירה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully