וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויקטור ראד חתם על חוזה לחודש בצסק"א מוסקבה

מוליכת היורוליג עם מהלך מפתיע: אקס מכבי תל אביב, שפתח את העונה בגזיאנטפ הטורקית, חתם על חוזה זמני עם אופציה להאריכו עד סוף העונה, אם ירשים. יפגוש את הצהובים כבר בעוד שבועיים בהיכל

one

החתמה מפתיעה לצסק"א מוסקבה: מוליכת היורוליג הודיעה הבוקר (חמישי) רשמית כי צירפה את אקס מכבי תל אביב ויקטור ראד לחודש הקרוב, עם אופציה להאריך את חוזהו עד סוף העונה. ראד (2.02, 26) הצטרף כדי לחפות על הפציעות של קייל היינס ואותלו האנטר, שייעדרו מפעילות בשבועות הקרובים.

"אני נרגש לשחק במועדון ענק כמו צסק"א, מצפה לפגוש את החברים החדשים ונחוש לזכות כאן ביורוליג", אמר ראד, שפתח את העונה בגזיאנטפ הטורקית והעמיד במדיה ממוצעים של 11 נקודות, 7.4 ריבאונדים ו-2 אסיסטים למשחק בליגה המקומית.

עוד בנושא

21:00, ספורט 5: מכבי תל אביב מול הפועל חולון בגמר הגביע
אמש: דרושאפקה ודיוויד בלאט העפילו לחצי גמר הגביע הטורקי

ויקטור ראד שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
שדרוג מפתיע. ראד/יוסי ציפקיס

מאמן צסק"א דימיטריס איטודיס אמר ש"החתמנו את ויקטור בגלל שלל פציעות שיש לשחקנים שלנו. ויקטור שחקן מנוסה, הוא שיחק בניז'ני נובגורוד וטעם קצת מהיורוליג עם מכבי תל אביב בעונה שעברה. חוץ מזה, הוא מסוגל לשחק בכמה עמדות ואני בטוח שהוא יוכל לעזור לנו".

הופעת הבכורה של ראד ביורוליג תהיה ככל הנראה מול באסקוניה בעוד שבוע, ושבוע לאחר מכן הוא יחזור להיכל למפגש מול מכבי תל אביב.

זו תהיה התחנה הרביעית של ראד באירופה. הוא הגיע ליבשת הישנה לראשונה בקיץ 2015 כשהצטרף לניז'ני נובוגורוד, ובתום העונה הצטרף למכבי תל אביב, שבחרה בו כברירת מחדל בשל אילוצי השוק. במהלך העונה שלו בישראל ראד הראה יכולות אתלטיות מרשימות והעמיד ממוצעים של 10.1 נקודות ו-4.3 ריבאונדים למשחק ביורוליג, אולם בכל זאת הוחלט שלא לממש את האופציה להחתימו לעונה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully