וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונצ'י הודה: "יכולנו למכור את מוחמד סלאח במחיר גבוה יותר"

המנהל המקצועי של רומא יודע שוויתר על המצרי הנפלא של ליברפול בקלות מדי: "יכולנו להשיג 50 מיליון יורו, אבל באותו הרגע היינו חייבים למכור. העברות ניימאר ואמבפה שינו את השוק"

one

מוחמד סלאח ממשיך להטריף את ליברפול. אמש (רביעי) המצרי תרם שער ל-0:5 המהדהד של המייטי רדס ע לפורטו בחוץ, בדרך להופעה ראשונה של הקבוצה ברבע גמר ליגת האלופות מאז עונת 2008/09. הוא היה מעורב העונה כבר ב-40 שערים ב-36 משחקים (כולל עשרה בישולים) בכל המסגרות - ממוצע של 0.83 למשחק, שני רק ללואיס סוארס שרשם ממוצע של 0.84 בעונת 2013/14 - והפך לראשון מאז האורגוואי שהגיע בעונה אחת ל-30 שערים במדים האדומים.

ההצלחה הכבירה הזו לא נעלמה כמובן מעיניהם של אנשי רומא, הקבוצה ממנה הגיע סלאח לליברפול תמורת 41 מיליון יורו. "יכולנו להשיג תמורתו 50 מיליון יורו כולל בונוסים, אבל באותו הרגע היינו חייבים למכור וזו הייתה אפשרות טובה", אמר המנהל המקצועי של הג'לארוסי, מונצ'י, "ההעברות של ניימאר ואמבפה שינו את השוק, אבל היינו במצב בו היינו חייבים למכור. אני עדיין חושב שהמחיר שלו היה יכול להיות גבוה יותר, אבל זה איפשר לנו לעשות מהלכים נוספים".

"כשהגעתי לרומא, ההצעה של ליברפול עמדה על 32 מיליון ועוד שלושה בבונוסים. בכדורגל של היום השחקנים יכולים ללכת לאן שהם רוצים", הוסיף מונצ'י, "המספרים חשובים, כי בסופו של דבר אנחנו עסק, אבל את האוהדים אי אפשר לקנות. בשנים שלי בסביליה, אנשים ספרו את התארים ואלה עוד חומקים מרומא. אני מבין שאוהדים לא רוצים לדבר על המספרים אלא רק לנצח, אבל זו העבודה שלי".

עוד בנושא

שמינית גמר ליגת האלופות: ליברפול הביסה 0:5 את פורטו
פורטו - ליברפול: סלאח ממשיך לשבור שיאים, מאנה: "שיחקנו נהדר"
כריסטיאנו רונאלדו שוב עשה היסטוריה, ראמוס: "אלה הלילות שרוצים לזכור"

מוחמד סלאח שחקן ליברפול. GettyImages
מעורב ב-0.83 שערים במשחק. מוחמד סלאח/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully