וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמד סלאח ממשיך לשבור שיאים, קלופ: "אפשר להגיד שזה משחק מושלם"

המצרי הגיע ל-30 שערים בכל המסגרות, הראשון מאז לואיס סוארס שעושה את זה, מאנה נכנס למועדון חברים מצומצם עם הנרי, קיין ודייגו קוסטה. ג'יימס מילנר: "רוצים ללכת עד הסוף"

יורגן קלופ מאמן ליברפול. רויטרס
יכול כבר לתכנן את רבע הגמר. קלופ/רויטרס

ליברפול הבטיחה הערב (רביעי) את מקומה ברבע גמר ליגת האלופות ב-99.9% כשדרסה 0:5 בחוץ את פורטו במשחק הראשון בפורטוגל. סאדיו מאנה כבש שלושער (25, 53 ו-85), מוחמד סלאח (29) ורוברטו פירמינו (69) השלימו והקבוצה של יורגן קלופ רשמה ניצחון חוץ ענק. הפורטוגלים יתמקדו מעכשיו בעיקר במאבקי הליגה, כנראה שגם הם לא מאמינים שיש להם סיכוי לעשות משהו באנפילד.

עוד בנושא:
ליברפול מחצה 0:5 את פורטו האומללה

שחקן ליברפול מוחמד סלאח. רויטרס
איזו עונה. סלאח/רויטרס

המספרים

* סאדיו מאנה הגיע לשישה שערים בחמשת המשחקים הראשונים שלו בליגת האלופות. רק הארי קיין (7) ודייגו קוסטה (7) כבשו יותר, תיירי הנרי (6) כבש את אותה כמות בחמשת המשחקים הראשונים שלו במפעל.

* מאנה הוא שחקן ליברפול הרביעי שכובש שלושער בליגת האלופות, אחרי מייקל אואן, יוסי בניון ופיליפה קוטיניו.

* מוחמד סלאח כבש את השער ה-30 שלו העונה במדי ליברפול במסגרות. הוא שחקן ליברפול הראשון שמגיע לכמות הזו מאז לואיס סוארס ב-2013/14.

* המצרי הוא גם שחקן ליברפול ה-13 אי פעם שמגיע ל-30 שערים בעונה.

* לוריס קאריוס פתח בהרכב ליברפול ובכך השלים שבוע משחקים באלופות בו בכל אחד מהמשחקים פותח לפחות גרמני אחד בכל אחד מהמשחקים (אילקאי גונדואן במנצ'סטר סיטי, סמי חדירה ביובנטוס, טוני קרוס בריאל מדריד).

* רוברטו פירמינו, שכבש הערב, מחזיק בכמות הגדולה ביותר של שערים ובישולים במשולב לליברפול מאז הגעתו של יורגן קלופ לקבוצה (44 שערים ו-28 בישולים).

* אנדרו רוברטסון רשם את הופעת הבכורה שלו בליגת האלופות. כמעט בדיוק לפני חמש שנים (16 בפברואר 2013) הוא שיחק במדי קווינס פארק ב-1:2 מול ברוויק ריינג'רס בליגה הרביעית בסקוטלנד.

* הפעם האחרונה בה פורטו הפסידה בהפרש של שלושה שערים ומעלה בכל מסגרת שהיא הייתה ב-2008, אז נוצחה 3:0 על ידי נסיונאל בליגה.

* ליברפול כבשה העונה 28 שערים בליגת האלופות, יותר מכל קבוצה אחרת במפעל, 25 מהשערים הללו הגיעו בחמשת המשחקים האחרונים שלה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

התגובות

יורגן קלופ סיכם: "אפשר להגיד שזה משחק מושלם. זה היה מקצועי מאוד. היינו בוגרים, ברגעים הנכונים היינו אגרסיביים ויצאנו למתפרצות. זה לא היה קל, עבדנו קשה בשביל התוצאה והשחקנים נהנו מזה. כל השערים היו פנטסטיים, בדרך כלל זה לא קל. הרבה שחקנים שיחקו נפלא היום, לאנדרו רוברטסון היה משחק יוצא מן הכלל, וכמובן שסאדיו, וגם פירמינו שוב עבד קשה".

גיבור השלושער, סאדיו מאנה אמר בסיום: "היינו צריכים לשחק כקבוצה כדי לנצח וזה בדיוק מה שעשינו. הצגנו כדורגל נהדר, יצרנו מצבים מצוינים וכבשנו חמישה שערים. מאיזה שער הכי נהנתי? האחרון, כי הוא סידר לי שלושער".

ג'יימס מילנר הוסיף: "התוצאה לא משקפת את הרמה של פורטו, היא קבוצה טובה מאוד. כבשנו פעמיים במחצית הראשונה וזה די שבר אותם. אנחנו רוצים לנצח בכל מפעל שאנחנו נמצאים בו וגם ללכת עד הסוף בליגת האלופות. אנחנו נמשיך לעבוד קשה בימים הקרובים כדי להמשיך לשחק ברמה גבוהה".

מנגד, המאמן המובס סרג'יו קונססאו הודה: "התחלנו לא רע, אבל אז איבדנו את הכדור, ביצענו כמה טעויות ושילמנו עליהן ביוקר. מה-2:0 היה קשה לשחק, והכל השתנה. ב-3:0 כבר לא היינו קיימים יותר, היינו עצובים ומרוסקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully