וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופוריה בריאל מדריד: "אל תספידו אותנו, אל תספידו את רונאלדו"

זידאן וראמוס מתפייטים אחרי ה-1:3 על פריס סן ז'רמן: "ריאל מדריד פייבוריטית בכל מצב". בתקשורת מציינים את "הערב בו רונאלדו ומאמנו קמו לתחייה" ומשבחים את המחליפים, ובפ.ס.ז' זועמים על השופט. התגובות, המספרים, הממים והטריק מאחורי הפנדל הביזארי של רונאלדו

עריכת וידאו: מתן חדד

פריס סן ז'רמן לא אוהבת את הדקות האחרונות במשחקים שנערכים בספרד בליגת האלופות. מוליכת הליגה הצרפתית הובילה הערב (רביעי) מול ריאל מדריד בסנטיאגו ברנבאו בזכות שער של אדריאן ראביו (33), אבל פנדל של כריסטיאנו רונאלדו (45), שער שלו אחרי טעות גדולה של אלפונס אראולה (83) ושער נוסף של מרסלו אחרי עוד בעיטה שאראולה אולי יכול היה להציל (86) סידרו לבלאנקוס 1:3 גדול לקראת גומלין שמינית גמר ליגת האלופות שייערך בעוד שלושה שבועות בבירת צרפת.

עוד בנושא:

ליגת האלופות: ריאל מדריד ניצחה בביתה 1:3 את פריס סן ז'רמן
השחמט של זידאן, האגו של ניימאר: יוכין מנתח את המשחק

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
כשהוא באלופות זה סיפור אחר לגמרי. רונאלדו/רויטרס

המספרים

* כריסטיאנו רונאלדו הגיע ל-101 שערים בליגת האלופות במדי ריאל מדריד. הוא הכדורגלן הראשון שכובש 100 שערים באותה קבוצה בליגת האלופות. ליאונל מסי נמצא במקום השני עם 97 שערים במדי ברצלונה.

* רונאלדו הגיע לעשרה שערים בליגת האלופות העונה והוא עם עונה שביעית ברציפות בה הוא כובש לפחות עשר פעמים.

* ב-11 משחקיו האחרונים במפעל, כבש רונאלדו 21 שערים (!).

* שימו לב לנתון הבא: 137 קבוצות שיחקו בליגת האלופות לאורך השנים. כריסטיאנו רונאלדו כבש יותר שערים מ-118 מהן.

* הפורטוגלי רשם 423 משחקים בריאל מדריד, והשיב עם 428 שערים ו-117 בישולים.

* טוני קרוס רשם את ההופעה ה-100 שלו תחת זינדין זידאן. אף שחקן של הבלאנקוס לא בישל יותר שערים ממנו בתקופה הזו (27). הערב הוא גרם לפנדל.

* השער של אדריאן ראביו היה ה-127 של פריס סן ז'רמן ב-39 משחקים העונה בכל המסגרות, הכמות הגדולה ביותר של קבוצה באחת מחמש הליגות הבכירות באירופה.

עוד באותו נושא

ליגת האלופות: ריאל מדריד ניצחה בביתה 1:3 את פריס סן ז'רמן

לכתבה המלאה

התגובות

בתקשורת הספרדית היללו, כצפוי, את זינדין זידאן וכריסטיאנו רונאלדו. "זה הערב בו הם קמו לתחייה והוכיחו שהם מסוגלים לשחזר את הימים הגדולים שלהם", נכתב ב"מארקה", בעוד ב"אס" שיבחו את המחליפם לוקאס ואסקס ומרקו אסנסיו, ש"הביאו את הניצוץ".

הקפטן סרחיו ראמוס אמר בסיום: "זה ניצחון חשוב מאוד, אלה הלילות שאתה רוצה לזכור והראנו בדיוק כיצד אנחנו צריכים לשחק. גילינו הרבה אופי והוכחנו שלמרות כל מה שאומרים, אף פעם אי אפשר להספיד אותנו. אנחנו תמיד פייבוריטים, בכל מגרש ומול כל יריבה. עשינו עבודה נהדרת והתוצאה הוגנת. היינו יעילים מול השער, בניגוד למשחקים קודמים. צריך לכבד את פ.ס.ז', זה צעד חשוב אבל המפגש עדיין פתוח". לאחר מכן, ראמוס התייחס למעמדו של זידאן בעקבות הניצחון, והשתעשע: "הפנטזיה שלי היא שנזכה בליגת האלופות ורק אז זידאן יעזוב, כדי להוכיח שכל מה שאתם כותבים זה שטויות".

זינדין זידאן הסביר מדוע החליט לפתוח עם איסקו ולא גארת' בייל: "רציתי לשלוט בכדור ועם איסקו היה לנו את זה, הוא שיחק נהדר. שיחקנו משחק קבוצתי מצוין, מההתחלה. זה ניצחון שהגיע לנו, אני מרוצה מאוד מהתוצאה ומהדרך. הראנו אופי, הקהל היה מאחורינו כל הזמן, אבל זה עוד לא גמור. יש גומלין ואסור להיות שאננים כי בפריס זה יהיה סיפור אחר".

בנוסף, זידאן שיבח את כריסטיאנו רונאלדו ואמר ש"במשחקים כאלה, אף פעם אסור להפסיד אותו או לזלזל בו. הוא תמיד מגיע חד ורעב".

כובש השער של הצרפתים אדריאן ראביו היה מתוסכל מאוד בסיום: "כרגיל, היו לנו הזדמנויות, אבל לא היינו חדים מספיק. כשאתה משחק נגד קבוצה כמו ריאל מדריד, יהיו לך רק שניים או שלושה מצבים ואתה חייב לכבוש. הצלחנו לגרום למשחק להיראות כמו שהיינו צריכים שייראה ובגלל זה אני מאוכזב כל כך מהתוצאה. התחלנו טוב, אבל ספגנו שערים שטותיים בסיום. אנחנו תמיד אומרים את אותם דברים, אבל עושים את אותן שטויות. זה מעצבן כי אני חושב שעשינו את הדבר הנכון. הבעיה שזה קל לכבוש 8 בדיז'ון או 4 בליגה, אבל אלה המשחקים כמו זה הערב שאתה צריך להיות חד מול השער. הגומלין? כשאתה מתחיל בפיגור כזה, ברור שזה מורכב מאוד".

מאמנו של ראביו, אונאי אמרי, בא בטענות לשופט האיטלקי ג'אנלוקה רוקי: "לא אהבתי את השיפוט שלו. הרבה טעויות קטנות גורמות למשהו גדול. היתה נגיעת יד והיה צריך לשרוק לפנדל נגד ראמוס. ובשער השני של ריאל היתה עבירה על קימפמבה. ריאל הפייבוריטים כי הם אלופים, אבל יש לנו את היכולת להשלים מהפך".

גם הבעלים נאסר אל חלאיפי זעם בסיום, ואמר לכלי התקשורת ש"השופט הכריע את המשחק".

הטריק מאחורי הפנדל הביזארי של רונאלדו

חדי העין שצפו אתמול במשחק זיהו תנועה מוזרה למדי של הכדור בפנדל שהפגיז רונאלדו לרשת של הצרפתים. לאחר המשחק חשף ריו פרדיננד שעוד בימיהם המשותפים במנצ'סטר יונייטד הכוכב הפורטוגלי היה מתאמן על הסגנון הייחודי של 'הטסת הכדור מהמקום'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully