וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחליף של יובל נעים: מסאי דגו מונה למאמנה של הפועל אשקלון

14.2.2018 / 21:20

המאמן, שפוטר לאחרונה מהפועל כפר סבא ועל מועמדותו פורםם לראשונה בוואלה! ספורט, ינסה להציל את הדרומיים: "מאמין בהצלחת הקבוצה". המנכ"ל: "מסאי נחשב למאמן מבטיח בכדורגל הישראלי"

מאמן הפועל אשקלון ברוך דגו. אתר רשמי
חזר לאשקלון. מסאי דגו/אתר רשמי

מאמן חדש להפועל אשקלון: מסאי דגו חתם הערב (רביעי) בקבוצה מהדרום ויחליף בתפקיד את יובל נעים, שנפרד מהקבוצה במהלך השבוע. דגו, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט שיחק בעבר באשקלון וכעת חוזר לעמוד שם על הקווים, אך הוא אינו מחזיק בתעודת פרו. הוא החל את העונה בהפועל כפר סבא, שם רשם חצי עונה מוצלח והוביל סגל חסר ניסיון לצמרת, אך למרות זאת פוטר לפני כשלושה שבועות.

"שמח מאוד לשוב למועדון אותו אני מכיר היטב עוד מהיותי שחקן בקבוצה", אמר דגו לאחר החתימה, "הפועל אשקלון תמיד היתה עבורי בית חם ואני מודה לראשי המועדון על ההזדמנות להעניק לי את מושכות האימון. אני מאמין מאוד בהצלחת הקבוצה וכולי תקווה כי נעמוד בסוף העונה במטרות שהצבנו לעצמנו"

דרור אלמלם, מנכ"ל הפועל אשקלון: "אני שמח לצרף את מסאי דגו לשורות הפועל אשקלון. מסאי, נחשב למאמן מבטיח בנוף הכדורגל הישראלי, החיבור שלו לאשקלון עוד בהיותו שחקן, ההיכרות רבת השנים עם המועדון, עם קהל האוהדים ובכלל, היטו את הכף לטובתו והכריעו את סוגיית המאמן הבא של הפועל אשקלון. אני מאחל למסאי המון הצלחה בתפקיד המאתגר, וכמובן אנו נעמוד לרשותו בכל עת".

עוד בנושא

לפרסום הראשון בוואלה! ספורט על מועמדותו של מסאי דגו
עיני וכלפון לשופטים: "התקופה האחרונה לא טובה ואתם יודעים זאת"
אורן חסון: "הכדורגל הישראלי אחרי עזיבתי הוא טוב יותר ומעניין יותר"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully