וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים סיים את דרכו בהפועל אשקלון: "הרגשתי שאני כבר לא נהנה"

12.2.2018 / 14:25

הצדדים סיכמו על פרידה אחרי רצף ההפסדים של הקבוצה, שהידרדרה אל מתחת לקו האדום. המאמן אמר בדמעות: "הרבה זמן קבוצה שלי לא נראתה כך". נעשתה פנייה לאופיר חיים, גם מסאיי דגו מועמד

צילום: שי מכלוף, עריכה: מתן חדד

מאמן הפועל אשקלון יובל נעים סיים היום (שני) את דרכו אחרי ארבע שנים בתפקיד. המועדון הודיע על כך במסע"ת שערך כאשר דרור אלמלם המנכ"ל הסביר: "פתיחת העונה נצבעה עבורנו בגוונים אופטימיים, אך בהמשך קרו דברים שגרמנו לנו לחשב מסלול מחדש. לנוכח הדברים החלטנו לסיים את דרכינו בצורה מכובדת. נכון שפרידות הן תמיד קשות. שמו של נעים נחרט בדפי ההיסטוריה של אשקלון כמאמן שרשם את ההישגים הכי גדולים של הקבוצה. אנחנו מודים לנעים ועוזרו אלי לוי ומאמינים שדרכנו יצטלבו בעתיד".

אלמלם נשאל מי יאמן כעת עד שימונה מאמן חדש ואמר: "פנינו לאלי לוי שיאמן במקום יובל בינתיים. אלי קיבל את האישור של נעים, אבל הוא הפגין לויאליות ואמר לי 'הגעתי עם יובל ואני עוזב עם יובל'. נעשה את הכול כדי להחתים מאמן כמה שיותר מאמן, אבל אם לא נחתים כזה עד המשחק מול קרית שמונה אז עמי ג'רבי יעמוד על הקווים".

הקבוצה כבר שוקדת על מציאת מחליף כאשר פנייה נעשתה להפועל עפולה כדי לבדוק האם תסכים לשחרר את מאמנה אופיר חיים. גם מסאיי דגו, המאמן שפוטר במפתיע מהפועל כפר סבא, מועמד.

יובל נעים הזיל דמעה ואמר: "מועדון הפועל אשקלון נחרת בליבי. מערכת היחסים שלי עם הקבוצה ידעה בעיקר רגעים שמחים. נכון שהיו רגעים פחות נעימים שאחד מהם גרם לי להתפוצץ. חשוב לציין שמדובר באוהד אחד ספציפי ולא יותר מזה. אני מודה לכל האנשים שליוו אותי כל הדרך. הצוות המקצועי ליווה אותי ותמך בי תמיד. לסיום אני רוצה להודות לחברי ועוזרי אלי לוי שליווה אותי וילווה אותי בכל מקום. רוצה לאחל בהצלחה להפועל אשקלון מכל הלב".

יובל נעים מאמן הפועל אשקלון. שי מכלוף
סוף הדרך. יובל נעים/שי מכלוף

נעים הוסיף: "בעונה הזו קרו דברים שלא קרו עד עכשיו. הפסדנו שישה משחקים בדקה ה-90. בתקופה האחרונה הרגשתי שאני לא נהנה. פרידות הן תמיד קשות. יש פה קבוצה טובה ואני בטוח שהיא תישאר בליגה. המשחק מול מכבי פתח תקוה נתן לי הרבה חומר למחשבה. הרבה זמן קבוצה שלי לא נראתה כך. האמנו בתוך תוכנו שאנחנו יכולים לנצח את בית"ר ירושלים. זה דבר שהתבשל אצלי הרבה זמן. אני עושה הכול מאהבה, ואם אני לא מצליח לעשות את הדברים שלי אז עדיף לזוז הצידה".

"אסור לשכוח את שתי הפציעות המאוד משמעותיות של הקבוצה - אם זה טל איילה שהוא הכוכב של אשקלון ואם זה אלעד גבאי. חשוב שהקבוצה תישאר כי מבחינת סגל שחקנים היא יכולה ולדעתי גם תישאר".

"הרגע הכי גדול באשקלון? היו הרבה רגעים גדולים, אבל הרגע הכי גדול היה ההישארות בליגה במחזור הקודם. גם העלייה מהליגה הלאומית הייתה הישג. רצינו רק להישאר בליגה והצלחנו לעלות. ברור שאני רואה את עצמי חוזר למקום הזה, אבל כרגע הקבוצה הזו תלך למקום אחר".

נעים חשף: "אנתוני וארן כבר היה חתום בהפועל אשקלון, אבל דברים התפקששו. קשה להביא שחקנים טובים לקבוצה כמו אשקלון. מה אנשים חשבו שהקבוצה תרוץ לאליפות? תהיה בפלייאוף עליון? הרבה מזל לא היה לקבוצה הזו

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
יובל נעים מאמן הפועל אשקלון. שי מכלוף
עוזב. יובל נעים עם עוזרו אלי לוי/שי מכלוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully