וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיני וכלפון לשופטים: "התקופה האחרונה לא טובה ואתם יודעים זאת"

בעקבות רצף הטעויות והביקורות החריפות מצד בעלי הקבוצות, נפגשו קברניטי ליגת העל עם סגל השופטים: "ההתלהמות כלפיכם חצתה קווים אדומים. מצפים מכם לשאול את עצמכם איך ניתן להשתפר"

מערכת וואלה!

רצף טעויות השיפוט בליגת העל לאחרונה, והביקורות החריפות שספגו אנשי המשרוקית בעקבות כך, הביאה היום את קברניטי הליגה להיפגש עם סגל השופטים ולשוחח איתם. לפגישה הגיעו יושב ראש ההתאחדות לכדורגל, עופר עיני, ויושב ראש מנהלת הליגות ארז כלפון, והיא נערכה לפני הדיון המקצועי הקבוע של איגוד השופטים

"הרגשנו חובה לבוא לכאן הערב ולחזק אתכם לנוכח התקופה הלא פשוטה והמאתגרת שאתם עוברים", נאמר לשופטים, "ההתאחדות לכדורגל ומנהלת הליגות סומכים עליכם מבחינה מקצועית ויותר מכך ברמה המוסרית והאתית. ההתלהמות כלפיכם, בעיקר כאשר היא מגיעה מצד בעלים של קבוצות, חצתה קווים אדומים. הפניה אליכם, גם ברגעים של סערת נפש, חייבת להיעשות על פי הכללים ובאופן מכבד. הכבוד הזה צריך להתקיים בכל רגע: לפני המשחק, במהלכו ולאחריו. אבוי למי שאינו יודע היכן עובר הגבול בין ביקורת לבין התלהמות, בין אכזבה מקצועית לבין מלים שעלולות להוביל להסתה וחלילה לפגיעה במי שלקחו על עצמם תפקיד כל כך חשוב ומאתגר.

"אנחנו מצפים מכם לשמור על יושרה מקצועית ותפקוד מקצועי ברמה הגבוהה ביותר גם בנסיבות הלא פשוטות הללו, ויודעים שאתם מסוגלים לכך. אנחנו מכבדים את בעלי הקבוצות, וכך גם אתם, וככל שתגיע להתאחדות או למנהלת תלונה מנומקת ועניינית מצדם בנושאי שיפוט, היא תיבדק. זאת חובתנו.

עוד בנושא

אורן חסון: "הכדורגל הישראלי אחרי עזיבתי הוא טוב יותר ומעניין יותר"
איך הגיעו יותר ישראלים מצרפתים למשחק של פריס סן ז'רמן במדריד
איך היו מגיבים שדרי הספורט לאירועים היסטוריים? המצעד השבועי

יושב ראש ההתאחדות לכדורגל עופר עיני, יושב ראש מנהלת הליגות ארז כלפון. אתר רשמי
עיני וכלפון בפגישה/אתר רשמי

"עם זאת, אנחנו מצפים מכל אחד שיושב כאן היום לשאול את עצמו כיצד הוא יכול להשתפר, מה עליו לעשות כדי להיות טוב יותר. משברים הם הזדמנות לצאת מחויבים יותר, מחוזקים יותר, טובים יותר. התקופה האחרונה על כר הדשא אינה טובה ואתם יודעים את זה יותר טוב מאתנו. החובה שמוטלת עליכם היא להבין מדוע זה קרה, מה החלק שלכם, כל אחד באופן אישי וכולם יחד כצוות, ולחשוב יחד איך יוצאים לדרך חדשה. איך מחזירים את האמון שנשחק, איך מעלים את קרנו של שופט הכדורגל ואת קרנו של האיגוד. אנחנו לצדכם ונסייע ככל שיידרש מתוך בטחון מלא כי תעשו כל מה שנדרש כדי לחזור ולספק את האיכויות המצופות מכם. הכדורגל שלנו חייב אתכם בשיא אם הוא רוצה להמשיך ולהתקדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully