וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוליסה פוטר, לטענתו "בשל סירובי להשתתף בפעילויות לא חוקיות"

מאמן פורטונה סיטארד מליגת המשנה בהולנד צייץ לאחר פיטוריו: "סירבתי לעבור על החוק". המועדון הודה כי "ההחלטה לא קשורה בתוצאות", אך טען: "לא ניתן היה לעבוד איתו בשל התנהגותו"

one

סערה מתפתחת בשעות האחרונות בהולנד, שם פוטר היום (רביעי) סנדיי אוליסה מתפקידו כמאמן פורטונה סיטארד מהליגה השנייה. לכאורה, אחרי ארבעה הפסדים רצופים מדובר בפיטורים לגיטימיים ולגמרי במקום, אך גם הניגרי וגם המועדון כבר הודו שהסיבות לפרידה לא היו מקצועיות, וכעת מתנהל קרב גירסאות בין הצדדים.

"ההחלטה התקבלה בעקבות התנהגות בלתי הולמת של המאמן כלפי גורמים שונים במועדון לאורך תקופה ארוכה", נכתב בהודעה הרשמית שפרסמה סיטארד, "מספר ניסיונות נעשו על מנת לשנות את דרכיו, אך ללא הצלחה, והתוצאה הייתה סביבה שלא ניתן לעבוד בה. ההנהלה מדגישה שההחלטה לא קשורה בתוצאות הספורטיביות. התנהגותו הלא מקובלת של אוליסה הפכה את שיתוף הפעולה שלו עם גורמים מסוימים לבלתי אפשרית, משחקנים לעובדים במועדון".

עוד בנושא

רק לפני חודש: מיכאל יוכין כתב על ההצלחה המסחררת של סנדיי אוליסה כמאמן בהולנד
ג'סטין קלייברט פוזל לאנגליה, פטריק מקווה שיבחר בספרד
גונסאלו היגואין משיב אש: "קל מאוד לשבת על הספה ולדבר"

סנדיי אוליסה. AP
אז מה קרה שם? סנדיי אוליסה/AP

אוליסה, שהגיע לקבוצה בדצמבר 2016, עזר לה להישאר בליגה בעונתו הראשונה והעונה הוביל אותה לצמרת (כרגע במקום השלישי, חמש נקודות מהפסגה והעפלה אוטומטית אפשרית לליגה הראשונה, אמר: "אני מאשר: בשל סירובי להשתתף בפעילויות לא חוקיות בפורטונה סיטארד ולעבור על החוק, פוטרתי מהמשרה המועדון על ידי הבעלים הזרים שלו. חבל לי על האוהדים המסורים, על השחקנים שלי ועל המיקום הפנומנלי שלו, שעשוי להוביל לעליית ליגה".

מעניין מאוד לראות לאן הפרשה הזו תתפתח ולאן יובילו ההאשמות החמורות של אוליסה, ששיחק בעבר באייאקס, יובנטוס ודורטמונד. הוא גם רשם 54 הופעות במדי נבחרת ניגריה, אותה אף אימן במשך תקופה קצרה בשנים 2015-16.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

הציוץ של אוליסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully