וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גונסאלו היגואין משיב אש: "קל מאוד לשבת על הספה ולדבר"

החלוץ של יובנטוס שהחמיץ פנדל ב-2:2 המאכזב מול טוטנהאם בליגת האלופות פרסם פוסט נזעם: "אני מחבק את כל מי שבאמת רוצה בטובתה של יובנטוס". אלגרי: "אוהדי יובה לא צריכים להיכנס לדיכאון"

one

יובנטוס סופגת ביקורות רבות אחרי ה-2:2 הביתי מול טוטנהאם במשחק הראשון בשמינית גמר הצ'מפיונס. במוקד הביקורת ניצב גונסאלו היגואין. החלוץ הארגנטיני כבש צמד מהיר בתחילת המשחק (2,9), אבל בהמשך החמיץ פנדל במצב של 1:2 לזכות הזברות.

פיפיטה החליט הפעם לא לשתוק ופרסם פוסט נזעם באינסטגרם. "אחרי המשחק קל מאוד לשבת על הספה או על הכורסה ולדבר", ירה היגואין והמשיך: "כשהובלנו 0:2 הכול היה נפלא. אבל אחרי ה-2:2 הדעות השתנו מהר מאוד". הארגנטיני סיכם את דבריו במסר מתריס נוסף וכתב: "הקולות האלו לא באמת מעניינים אותנו. בואו ניסע ללונדון ונבטיח את ההעפלה לשלב הבא. אני שולח חיבוק לכל מי שבאמת רוצה שיקרו דברים טובים ביובנטוס".

עוד בנושא
מאסימו אלגרי: "אנשים איבדו את שיקול הדעת, אי אפשר להגיע לגמר כל שנה"
ליגת האלופות: יובנטוס וטוטנהאם נפרדו ב-2:2 במשחק הראשון בשמינית הגמר
מוסא הכה בסלע: מוסא דמבלה הופך לאחד הקשרים הטובים בעולם

גונסאלו היגואין שחקן יובנטוס. רויטרס
"ניסע ללונדון ונבטיח את ההעפלה". היגואין/רויטרס

מי שעוד נחלץ להגן על כבודה של יובנטוס הוא המאמן מאסימו אלגרי. המאמן תקף את המבקרים מיד לאחר המשחק ואמר: "כדורגל זה עניין מוזר. רקע אחד אתה יכול לעלות את היתרון ל-0:3 אבל פתאום אתה מוצא את עצמך ב-1:2. אם מישהו חשב שאנחנו יכולים לנצח 0:4 הוא בכלל לא בכיוון. אולי ההגעה לשני גמרים בתוך שלוש שנים עשתה משהו רע לאנשים פה. הזכייה בליגת האלופות היא חלום וגם מטרה. אבל זה קשה. נראה לי שאנשים איבדו פה אובייקטיביות. יובנטוס משחקת תמיד בשביל לנצח. אבל היא לא תמיד פייבוריטית. אי אפשר להגיע לגמר כל שנה. אני חושב שאוהדי יובנטוס לא צריכים להיכנס לדיכאון. יש כאן עליות ונפילות במצב רוח וזה מאוד מפחיד אותי".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully