וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסימו אלגרי: "אנשים איבדו את שיקול הדעת, אי אפשר להגיע לגמר כל שנה"

מאמן יובנטוס זעם על הביקורת שנשמעה על הזברות שאיבדו יתרון של 0:2 מול טוטנהאם: "הסיכויים עדיין 50:50". מאמן טוטנהאם מאוריסיו פוצ'טינו: "היה פנטסטי. היינו הרבה יותר טובים מהם"

כריסטיאן אריקסן שחקן טוטנהאם. רויטרס
אריקסן מאושר אחרי השער שלו/רויטרס

טוטנהאם הצליחה לחזור אמש (שלישי) מפיגור 2:0 מוקדם ל-2:2 בחוץ מול יובנטוס במשחק הראשון מבין שניים בשמינית גמר ליגת האלופות. גונסאלו היגואין כבש צמד בתוך תשע דקות (2 ו-9), אבל גם החמיץ פנדל (45+2), הארי קיין (35) וכריסטיאן אריקסן (72) החזירו את התרנגולים לעניינים וסידרו להם תוצאה מצוינת לקראת הגומלין בוומבלי ב-7 במרץ.

עוד בנושא:
יובנטוס וטוטנהאם נפרדו ב-2:2

ג'אנלואיג'י בופון שוער יובנטוס עם הארי קיין חלוץ טוטנהאם. רויטרס
בופון וקיין נפרדים/רויטרס

המספרים

* הארי קיין הוא מלך השערים בעונת המשחקים הנוכחית (17/18) בחמשת הליגות הבכירות עם 33 שערים.

* קיין כבש תשעה שערים בתשעת המשחקים הראשונים שלו בליגת האלופות. זה יותר מאשר כל שחקן אחר בעבר ובכך הוא עבר את רונאלדיניו, סימונה אינזגי, דידייה דרוגבה ודייגו קוסטה שכבשו שמונה שערים בתשעת המשחקים הראשונים שלהם במפעל. אגב, אתם שואלים מה המאזן של כריסטיאנו רונאלדו וליאונל מסי? רונאלדו לא כבש אפילו פעם בתשעת המשחקים הראשונים שלו, מסי מצא את הרשת פעמיים.

* קיין השתווה לסטיבן ג'רארד כשחקן עם כמות השערים הגבוהה ביותר בעונה אחת בליגת האלופות עם שבעה שערים כאלה. הסמל של ליברפול עשה את זה ב-2008/9.

* לפני השער של קיין ג'אנלואיג'י בופון לא ספג שער במשך 694 דקות ברציפות ביובנטוס ובנבחרת איטליה. השער הקודם שספג לפני המשחק הזה היה מול שבדיה במוקדמות גביע העולם בנובמבר.

* היגואין הוא השחקן הרביעי שמחמיץ פנדל במדי יובנטוס בצ'מפיונס: קדמו לו אלסנדרו דל פיירו, סבסטיאן ג'ובינקו וארתורו וידאל.

* הצמד של היגואין אחרי תשע דקות של משחק היה המהיר ביותר של שחקן יובנטוס בהיסטוריה של ליגת/גביע האלופות.

* ג'אנלואיג'י בופון בן ה-40 ו-16 ימים הפך לשחקן ה-13 מעל גיל 40 שמשחק בליגת האלופות והאיטלקי השלישי. המבוגר ביותר הוא מרקו באלוטה ששיחק עם לאציו בגיל 43 ו-252 ימים, גם אלסנדרו קוסטקורטה נמצא שם כיוון ששיחק בגיל 40 ו-211 ימים במילאן.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
גונסאלו היגואין שחקן יובנטוס. רויטרס
שפת הגוף של היגואין אומרת הכול/רויטרס

הארי קיין אמר אחרי המשחק: "היינו יכולים להתפרק אחרי שני השערים המוקדמים במשחק חוץ בליגת האלופות, אבל הראינו אופי. זו הייתה הופעה מצוינת לאחר שני השערים ואנחנו לוקחים איתנו שני שערים לוומבלי. זו תוצאה מצוינת. הייתי צריך לכבוש בהזדמנות שהייתה שלי בנגיחה, אבל תמיד צריך להיות מוכן גם למצב הבא ואני שמח שהצלחתי לסיים את זה כמו שצריך". כריסטיאן אריקסן, שהיה הטוב במגרש, אמר: "אנחנו משוכנעים שיהיו לנו סיכויים בגומלין בוומבלי. אנחנו הולכים למשחק הזה מלאים בביטחון ומחכים לזה כבר".

מאמן טוטנהאם מאוריסיו פוצ'טינו אמר: "זה היה משחק פנטסטי. נכון שהתחלנו בצורה גמלונית. ספגנו שני שערים בשלב מוקדם, אבל האופי שהראינו היום היה פנטסטי. אני רוצה לברך את השחקנים. לחזור מפיגור 2:0 כאן בטורינו מול קבוצה חזקה כל כך זה קשה".

פוצ'טינו הוסיף: "אני חושב ששיחקנו טוב יותר במיוחד במחצית השנייה. אבל יש כמה דברים שאני מצטער עליהם כי היינו הרבה יותר טובים מהם".

מאסימו אלגרי התרגל לשמוע בשנים האחרונות שבחים רבים על התיפקוד שלו ביובנטוס ועל העובדה שהצעיד את הזברות חזרה לטופ של הכדורגל האירופי. אבל כעת הוא נאלץ להתגונן אל מול גלי הביקורת.

לאחר המשחק אמר אלגרי: "כדורגל זה עניין מוזר. רקע אחד אתה יכול לעלות את היתרון ל-0:3 אבל פתאום אתה מוצא את עצמך ב-1:2. אם מישהו חשב שאנחנו יכולים לנצח 0:4 הוא בכלל לא בכיוון. אולי ההגעה לשני גמרים בתוך שלוש שנים עשתה משהו רע לאנשים פה. הזכייה בליגת האלופות היא חלום וגם מטרה. אבל זה קשה. נראה לי שאנשים איבדו פה אובייקטיביות. יובנטוס משחקת תמיד בשביל לנצח. אבל היא לא תמיד פייבוריטית. אי אפשר להגיע לגמר כל שנה".

מסימיליאנו אלגרי מאמן יובנטוס. רויטרס
נשמע לחוץ בסיום. אלגרי/רויטרס

פדריקו ברנרדסקי, שהיה מהטובים ביובנטוס, הוסיף: "ידענו שנהיה תחת לחץ, זה מה שקורה בשלבים כאלה של ליגת האלופות ומול יריבה חזקה כל כך, אבל שיחקנו בצורה הנכונה ועם הרבה נחישות. אחרי שעלינו ל-0:2, לא הצלחנו לשמור על הקצב. חבל על התוצאה הזו כי הגיע לנו לנצח, אבל אנחנו מלאי ביטחון לקראת הגומלין. אנחנו נגיע למשחק בוומבלי עם הידיעה שאנחנו יכולים לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully