וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה במכבי אשדוד, סק הנרי: "הרגשתי שזה היה המשחק שלנו"

13.2.2018 / 10:09

הדרומיים שבורים אחרי ההפסד הדרמטי למכבי תל אביב בחצי גמר גביע המדינה, הכוכב הוסיף: "החטאתי זריקות שאני בדרך כלל קולע". מחמאות לצ'וברביץ': "חתיכת משחק, מגיע שידברו עליו"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

הרחק מאור הזרקורים של גמר גביע המדינה, ומהכישלון הגדול של הפועל ירושלים, הצלע הרביעית בחצי גמר גביע המדינה אמש (שני), מכבי אשדוד/באר טוביה, קמה הבוקר ולא מאמינה כיצד היא לא בגמר הגביע. הקבוצה של בראד גרינברג הציגה את אחד המשחקים הממושמעים והשיטתיים שנראו במעמד זה, אך בכל זאת קרסה ברגעי ההכרעה והפסידה למכבי תל אביב 76:73.

"אם היינו משחקים נגד מכבי לפני ארבעה שבועות כולם היו מאמינים שנפסיד ב-30 הפרש, אבל אנחנו לא מרוצים", אמר סק הנרי בסיום. "הרגשתי שזה היה המשחק שלנו. החטאנו כמה זריקות שאנחנו בדרך כלל קולעים, ואני החטאתי זריקות שאני בדרך כלל קולע. אני שמח על איך שהגנו ושמרנו, אבל אני יודע שאנחנו יכולים לנצח, כולם יודעים שזה היה המשחק שלנו ושיחקנו את הכדורסל שלנו. אנחנו ממשיכים להתקדם".

באשדוד סירבו לקביעה לפיה חגגו מוקדם מדי ברגע שנבן ספאחיה הורחק. "בהרחקה האוהדים עודדו נגד מכבי, אבל אנחנו היינו מפוקסים", אמר הנרי. "אני יודע שאנחנו לא הרגשנו שהמשחק הזה נגמר".

מי שקיבל הרבה מאוד פרגונים בסיום המשחק הוא הסנטר אלכס צ'וברביץ', שקלע 18 נקודות והוסיף 18 ריבאונדים. "הוא רשם חתיכת משחק, מגיע לו שידברו עליו", אמר בסיום בראד גרינברג.

צ'וברביץ' עצמו הוסיף: "אני עובד קשה ומחכה הרבה זמן למשחק כזה, שמח שידעתי להופיע במעמד כזה, חבל שזה לא נגמר עם ניצחון".

עוד בנושא:

הפועל ירושלים נערכת למהפכה: "פשוט רוצים שהעונה הזאת תיגמר"
דיברתולומאו: "ספאחיה איבד את קור הרוח, אולי רצה להעיר אותנו"

אלכס צ'וברביץ' שחקן מכבי אשדוד/באר טוביה מול כרם משעור שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
סוחט מחמאות. צ'וברביץ'/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully