וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים נערכת למהפכה: "פשוט רוצים שהעונה הזאת תיגמר"

13.2.2018 / 8:51

ההדחה בחצי גמר הגביע תסכלה את ראשי המועדון: "יש הרבה מה ללמוד מהעונה הזאת". כל הזרים למעט דייסון יעזבו, בדומה לאליהו, עתידו של אוחיון לא ברור, ביקורת על אי שיתופו של הלפרין

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

1. פינוי במקום פיצוי

אווירת נכאים בהפועל ירושלים לאחר ההפסד להפועל חולון בחצי גמר גביע המדינה אמש (שני). בירושלים חלמו על פיצוי לעונה המסויטת שהם עוברים, אולם חטפו שוב סטירה מצלצלת (76:67) ואיבדו תואר נוסף. המבטים של ראשי הקבוצה אמרו הכל וגורם הודה: "פשוט רוצים שהעונה הזאת תיגמר. נילחם על האליפות, אבל יש הרבה מה ללמוד מהעונה הזאת. נפיק לקחים. העונה הזאת היא כישלון , אבל אסור לשכוח את מה שעשינו בשנים האחרונות".

חדר ההלבשה היה שקט, כשהשחקנים התקלחו במהירות ומיהרו הביתה. "חייבים לעשות עבודה טובה יותר בהתקפה, עשינו עבודה טובה אבל החטאנו המון זריקות פתוחות", אמר ג'רום דייסון. "במחצית השניה לא היינו בצבע והזריקות הפכו קשות. הם שיחקו הגנה קשוחה יותר, קלעו המון זריקות קלות. אנחנו צריכים לשחק הגנה יותר טובה. בסופו של יום צריכים לעשות הכל כקבוצה. עלינו להתחבר מחדש ולהמשיך את העונה".

לשאלה האם מאמן מנוסה יותר היה עושה דברים אחרת, השיב דייסון בלקוניות: "אני לא יודע, זה לא תלוי בי ולא אני מחליט. בסופו של יום אנחנו השחקנים צריכים להביא את הניצחון. מה שהרג אותנו זה שלא שיחקנו הגנה קבוצתית וזה תסכל אותנו ודבר הוביל לדבר".

קיילין לוקאס סיכם: "אני מרגיש שאיבדנו את זה קצת ברבע השלישי, חייבים לשמור על ראש מורם ולהישאר יחד. תכננו לעצור את גלן רייס, כקבוצה חייבים לראות את הווידאו ולהבין איך צריך להשתפר. אני מרגיש שאנחנו נראים טוב, לא הלך לנו אבל יש עונה ארוכה ואפשר לזכות באליפות".

עוד בנושא:

חצי גמר גביע המדינה: הפועל חולון ניצחה 67:76 את הפועל ירושלים
להקת כריזמה: הגאונות של רייס ג'וניור פורחת בהפועל חולון המשוגעת
דיברתולומאו: "ספאחיה איבד את קור הרוח, אולי הוא רצה להעיר אותנו"

שחקן הפועל ירושלים ג'רום דייסון מאוכזב. ברני ארדוב
מה יהיה? דייסון/ברני ארדוב

2. כולכם החוליה החלשה

בירושלים מתכננים שינויים נרחבים בסגל הקבוצה לעונה הבאה. ג'רום דייסון הוא בין הבודדים שהמועדון מתכוון להשאיר, כל שאר הזרים יעזבו. בגזרת הישראלים רוצים בהנהלה לערוך שינויים: ליאור אליהו יעזוב, גם עתידו של יוגב אוחיון אינו מובטח, בעוד את ריצ'רד האוול מעוניינים במועדון להשאיר. שון דאוסון על הכוונת, למרות שהסיכוי שיגיע אינו גבוה. אחת הסוגיות החשובות ביותר בירושלים נוגעות לעניין המאמן, כשעל לא מעט שמות דנים בהנהלה.

עוד באותו נושא

להקת כריזמה: הגאונות של רייס ג'וניור פורחת בהפועל חולון המשוגעת

לכתבה המלאה
שחקן הפועל ירושלים ליאור אליהו מאוכזב. ברני ארדוב
יסיים את דרכו בסיום העונה. ליאור אליהו/ברני ארדוב

3. גם כאן הכישלון יתום

חלק מאנשי ירושלים לא מבינים מדוע יותם הלפרין לא שותף ולו שניה אחת. גם העיתונאים הקפידו לשאול על כך. המאמן מודי מאור הדף את הביקורות: "הוא יהיה חלק משמעותי מהעונה. שיחקנו עם השחקנים שחשבנו שייתנו לנו את הסיכוי הכי טוב, יותם לא איבד את מקומו בקבוצה ואין שום משבר איתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully