וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיברתולומאו: "ספאחיה איבד את קור הרוח, אולי הוא רצה להעיר אותנו"

13.2.2018 / 8:31

קפטן מכבי ת"א שהצטיין בניצחון על אשדוד התייחס להרחקה של המאמן: "היה עליו לחץ". ג'ייק כהן: "כמה שריקות הלכו נגדנו". עימות בין אוהדי מכבי לאוהדי ירושלים נקטע בחסות המאבטחים

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

1. מכבי תל אביב ניצחה אמש בשיניים (73:76) את מכבי אשדוד והעפילה לגמר גביע המדינה אחרי לא מעט דפיקות לב ועצבים. "בשניות האחרונות כבר לא ידעתי מה יהיה, זה לא קל", הודה אמש גורם בקבוצה בתום העימות מורט העצבים. "למשחק הגמר נעלה בכל הכוח. כל משחק הוא חשוב. מול אשדוד הוכח שהכול יכול להיות במשחק אחד".

במכבי הזהירו את השחקנים כל השבוע משאננות ודרשו מלחמה, אולם הקבוצה סיפקה לא מעט דפיקות לב לראשי המועדון. בסיום אמר נבן ספאחיה לשחקנים: "אני גאה בכם על הניצחון , אבל היינו צריכים לשחק כדורסל טוב יותר ואנחנו צריכים לשחק טוב יותר אם אנחנו רוצים לזכות בגביע.

ג'ון דיברתולמאו סיכם: "צריך גם לתת קרדיט לאשדוד. הם משחקים כדורסל טוב ולחצו עלינו. כולם עזרו, ולמרות שלא שיחקנו כדורסל טוב רצנו יחד, עשינו מאמץ קבוצתי והיינו חיוניים. נעשה הכי טוב להתכונן ולהיות טובים יותר לקראת הגמר". פייר ג'קסון שקלע במאני טיים הוסיף: "זה היה משחק קשה, הם באו להילחם וידעו שיהיו אגרסיביים, לא חשבנו שנפסיד. נבן כעס כמו שאנחנו כעסנו, זה מה שקרה איתו בהרחקה. לא משנה איך התחלנו את המשחק, הכי חשוב איך סיימנו אותו".

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. ברני ארדוב
ניצחון עם הרבה מאוד עצבים ולחץ. שחקני מכבי חוגגים בסיום/ברני ארדוב

2. את הדרמה שניטשה על המגרש ליבתה ההרחקה של המאמן נבן ספאחיה, שהשתולל ברבע האחרון וצעק לשופט: "זה פאקינג עבירה", כשירד למטה לחדר העיתונאים המשיך להשתמש בקללת ה- F לגבי השופטים במגוון וריאציות, ומיהר לחדר המאמנים, שם עקב אחרי המשחק. ספאחיה הודה בסיום: "יש לי תלונות רק לעצמי ששמתי את עצמי במצב הזה. אני מאמן מנוסה ואני לא יכול לשים את עצמי בעמדה הזאת של הרחקה במשחק כזה". אגב, חלק משחקני מכבי חשדו שהמאמן עשה זאת בכוונה בכדי להעיר את הקבוצה. אחד מהם הוא הקפטן דיברתולמאו שאמר על כך: "המאמן איבד את קור הרוח שלו, או מה שלא קרה, אולי הוא רצה להוציא מאיתנו ככה יותר. אולי בגלל זה הוא עשה את זה, אני לא יודע. היה לחץ, אבל גודס עשה עבודה טובה".

עוזר המאמן גיא גודס, שהחליף את ספאחיה, אמר לשחקנים בפסק הזמן לאחר ההרחקה: "תישארו רגועים למרות הבלגן. תשחקו ותהיו מרוכזים. אל תפחדו לנצח".

הנהלת מכבי, אגב, מאוד לא אהבה לאבד את המאמן ברגעי המאני-טיים. הלחץ ניכר היטב על פניהם של ניקולה וויצ'יץ' ודני פדרמן, שעזבו את המתחם רק כשעה לאחר המשחק, וכך גם ספאחיה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ג'ייק כהן שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מניה בעלייה. ג'ייק כהן/ברני ארדוב

3. ג'ייק כהן, הפורווורד של מכבי תל אביב שמקבל יותר ויותר דקות ממשיך לבלוט, וזכה ללא מעט מחמאות בתקופה האחרונה מאנשי הקבוצה. "יש לי ביטחון בחברים שלי לקבוצה, כשאני על המגרש אני מנסה לעשות הכי טוב שאני יכול. הבחור הבא צריך תמיד להיות מוכן, אמר השחקן. על המשחק אמר כהן: "אני מאוד שמח שניצחנו, היינו צריכים לעבוד קשה על זה. אשדוד שיחקה טוב מאוד, הם שיחקו נהדר, והיינו צריכים להיאבק על הרבה דברים כדי לנצח. החטאנו הרבה זריקות, כמה שריקות הלכו נגדנו. עשינו את הדברים כדי לנצח. כל עוד אנחנו מוצאים את הדרך לנצח משחקים, אז אנחנו בטוחים שנשתפר".

עימות בין אוהדי מכבי תל אביב, הפועל ירושלים. ברני ארדוב
התעמתו עם אוהדי ירושלים. אוהדי מכבי תל אביב/ברני ארדוב

4. כ-3,000 אוהדים צהובים היו במשחק, וכחמישים מהם נותרו למשחק השני שנערך בהיכל באותו ערב, בין ירושלים לחולון. מיד בתום חצי גמר הגביע התחוללה מהומה בין אוהדי מכבי לאוהדי ירושלים שנקטעה רק בחסות המאבטחים. גם במשחק הגמר מול הפועל חולון צפויה אבטחה כבדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully