וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן שמיר: "מקווה שיהיה לנו מה לתת בגמר". מודי מאור: "חסרה לנו תשוקה"

מאמן הפועל חולון לאחר העלייה לגמר הגביע על חשבון הפועל ירושלים: "שמרנו טוב, כיף להגיע לגמר". גלן רייס ג'וניור: "אוהב את המשחקים האלה". פניני: "אנחנו בתוך איזשהו סרט יפה"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הפועל חולון תפגוש את מכבי תל אביב בגמר גביע המדינה ביום חמישי, כך נקבע הערב (שני) לאחר שהחולונים ניצחו 67:76 את האלופה הפועל ירושלים. עבור המנצחת מדובר בגמר שביעי בסך הכול וגמר ראשון מאז הזכייה ההיסטורית ב-2009, אחרי חמישה הפסדים רצופים לפני כן במעמד זה. ירושלים, מנגד, רשמה עוד אכזבה בעונה הזו, אחרי הכישלון הגדול בזירה האירופית.

עוד בנושא:
גלן רייס ג'וניור סחף את הפועל חולון לגמר הגביע עם 67:76 על הפועל ירושלים
היריבה של חולון בגמר תהיה מכבי תל אביב, שניצחה 73:76 את מכבי אשדוד
נבן ספאחיה השתולל והורחק, השופטים טענו: לא שמענו קללות
פייר ג'קסון: "בשום שלב לא חשבנו שנפסיד". עימות ביציעים בסיום

שחקני הפועל חולון גלן רייס ג'וניור, חנן קולמן. ברני ארדוב
יוביל את חולון לזכייה שנייה בגביע? גלן רייס ג'וניור עם חנן קולמן/ברני ארדוב

דן שמיר, מאמן הפועל חולון: "צריך לצפות שכך יהיו המשחקים האלה, עם הרבה אמוציות וכולם רוצים לנצח. התחלנו ממש טוב ואיבדנו קצת את עצמנו ברבע השני, בעיקר בהתקפה. לקחנו קצת זריקות משוגעות והיינו צריכים להבריג בחזרה את הברגים. שחקנים לקחו אחריות במחצית, שמרנו טוב היום וכיף להיות בגמר. אני מקווה שלא נגמרנו ויש לנו עוד מה לתת. שיחקנו העונה נגד מכבי תל אביב פעם אחת וניצחנו. נתכונן ונקווה שיהיה לנו מה למכור. הקהל שלנו מדהים, כיף לשמח כל כך הרבה אנשים ונקווה שגם ביום חמישי נשמח אותם".

על גלן רייס ג'וניור: "אתם רואים שזה בא ממקום טוב, הוא לא רוצה לרדת מהמגרש ומבין מה זה משחק גביע. לא צריך להגיד לו כלום, הוא נתן עוד משחק ענק. כל אחד רוצה לאמן שחקן כזה, אם כי זה אתגר גדול יותר לאמן אותו מאשר את החיילים הממושמעים בקבוצה. צריך לתת לשחקן כזה חופש, זה לא פעם ראשונה שאנחנו עושים את זה בחולון".

גלן רייס ג'וניור, המצטיין במשחק עם 23 נקודות, 10 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, הוסיף: "אני אוהב מאוד את המשחקים האלה, אנחנו לא רוצים ללכת הביתה. אני רוצה להודות לאוהדים שבאו לפה ועודדו אותנו. ירושלים קבוצה קשה, אבל הצלחנו להבין איך לשחק הגנתית והתקפית. השחקנים אומרים לי מתי אני צריך לקחת עליי את הדברים. הם מאמינים בי, אז כשהם רוצים שאקח עליי את המשחק, הם אומרים לי. גיא פניני תמיד מוודא שהראש שלי במקום הנכון". לקראת הגמר: "אני רוצה מאוד לנצח, לא הגענו עד לכאן כדי להפסיד".

גיא פניני אמר: "התחלנו טוב את המשחק, התחלנו בסערה והיינו מאוד חדים ומחוברים, ואז ברבע השני קרה משהו שלא היה כל העונה, התפרקנו, וזה לא מתקבל על הדעת, לא במשחק כזה, ואני לא התערבתי. חיכיתי להפסקה, נכנסנו לחדר ההלבשה ושמנו את הכל על השולחן ויצאנו הרבה יותר חיוביים ומחוברים. אי אפשר לנצח בלי להיות ביחד, וזה מה שקרה ברבע השני. אני לא יודע מה קודם, הקבוצה שמחה או ההצלחות ואז אתה שמח. הקבוצה שמחה כי אנחנו מצליחים, יש פה הרבה שחקנים אטרקטיביים וכיף לנו לשחק ביחד. רואים את זה בסגנון שלנו, חלק אומרים שזה בלי שליטה ומשחקים כמו ליגת קיץ, אבל זה הכוח שלנו. הרגשתי הערב משהו מיוחד, כמובן, אי אפשר להתחמק מזה. זה אולם שקרוב אליי, וביני לבין ירושלים יש יריבות, זה היה משחק חשוב למועדון שלנו, הרגשנו שאנחנו יכולים לעשות את העוד צעד לעבר הגביע. ההרגשות של המשחק נגד מכבי לא מציפות אותי עדיין. זה איזשהו סרט יפה".

מודי מאור, מאמן הפועל ירושלים: "איבדנו את המשחק בצד ההתקפי, לא הצלחנו לייצר שטף ולא שמרנו על המומנטום. לא באנו הכי טוב למשחק הזה, לא הופעה טובה שלנו. כל הכבוד לחולון שבאה אגרסיבית ואינטנסיבית ושיחקה על הנקודות החזקות שלה. לא יודע אם זה לחץ או תסכול, אבל לא היינו שם באנרגיות שהיינו צריכים ולא היו תשוקה ואמונה. זה מדאיג מאוד, זה אחד הדברים שאנחנו צריכים לעבוד עליהם. החוכמה היא לעבוד על הטעויות, ללמוד ולהשתפר. יש עוד זמן עד הפלייאוף, צריך לחזק את חדר ההלבשה ולחזק את החיבור בהדרגה. זה חלק מהעבודה שלי ואדאג שזה יהיה".

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר
מאמן הפועל חולון דן שמיר. ברני ארדוב
כיף לשמח כל כך הרבה אנשים. דן שמיר/ברני ארדוב
אוהד הפועל חולון עם מסר לאוהדי הפועל ירושלים אחרי הניצחון בחצי גמר הגביע. אור שקדי, מערכת וואלה! NEWS
אוהד הפועל חולון עם חולצה יצירתית/מערכת וואלה! NEWS, אור שקדי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully