וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: נבן ספאחיה השתולל והורחק, השופטים: לא שמענו קללות

12.2.2018 / 21:38

מאמן מכבי תל אביב הורחק בניצחון על אשדוד בחצי הגמר אחרי שנראה מקלל את השופטים, הדבר לא צפוי להיות מצוין בדוח המשחק, השופט: "לא שמעתי, לא קורא שפתיים". ספאחיה: "אסור לי להגיע למצב הזה"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה הורחק הערב (שני) במהלך ניצחון קבוצתו 73:76 על מכבי אשדוד בחצי גמר גביע המדינה, אחרי שהשתולל וזעם על החלטת שיפוט וקרא שוב ושוב "It's fucking foul". במהלך הרבע הרביעי כעס הקרואטי על כך שקבוצתו לא קיבלה שריקה לעבירה, אחרי שחשב שאחת כזו בוצעה על פייר ג'קסון. המאמן נכנס כמעט עד לחצי המגרש, צעק והשתולל כשגם עבירה טכנית לא הרגיעה אותו. הוא המשיך להתפרע ובסופו של דבר גם הורחק מהמגרש, ובירידה לחדר ההלבשה נראה קורא "פאק יו".

נבן ספאחיה מאמן מכבי תל אביב עם עמי ביטון. ברני ארדוב
"לא ניסיתי להיות מורחק. זאת הייתה התגובה שלי". ספאחיה/ברני ארדוב

השופט גילי כהן אמר בסיום ש"לא שמעתי מה שספאחיה אמר, ואני באמת שלא יודע לקרוא שפתיים". נציג של איגוד השופטים אמר שאילו השופטים היו שומעים קללה לעברם, הם לא היו מתכחשים לזה, ולכן לא צפויים לציין את זה בדו"ח המשחק. עם זאת, ייתכן שייעשה שימוש בצילומי הווידאו של המשחק בהחלטה אם להעמידו לדין. ספאחיה אמר על ההרחקה "אני מאמן מנוסה ואסור לי להגיע למצב כזה. יש לי טענות רק לעצמי". כך או כך, גם אם יועמד לדין, ספאחיה יעמוד על הקווים בגמר.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
נבן ספאחיה מאמן מכבי תל אביב עם גיא גודס. ברני ארדוב
צילומי הווידאו יכריעו? ספאחיה/ברני ארדוב

על המשחק עצמו ספאחיה אמר בסיום: "אני רוצה לברך את אשדוד על כדורסל גדול והכנה מדהימה. מגיע להם קרדיט על המשחק הזה, הם באו כאנדרדוג ויותר קל לשחק בסיטואציה הזאת. אם ניצחת את מכבי עשית נס, ואם הפסדת שום דבר לא קרה. הזכרתי את זה במסיבת העיתונאים שהייתי בשני צדי המתרס, אבל בסוף לפחות התעוררנו, לא הצלחנו לעצור אותם בריבאונד. המפתח לא היה ריבאונד ההגנה אלא לקחת זריקות ללא ביטחון. ביקשתי בפסקי הזמן מהשחקנים לקחת זריקות עם ביטחון, קשה לשחק רק הגנה.

"הרגשתי לחץ היום בקבוצה, ראיתי כמה שחקנים שלא שיחקו ברמה. אולי אנחנו צריכים לעבור משחק כזה כדי להגיע לגמר.

"לא ניסיתי להיות מורחק. זאת הייתה התגובה שלי. השופטים עשו את מה שהם עשו, אני לא יכול להתלונן. אני מאמן מנוסה ואסור לי להגיע למצב כזה. יש לי טענות רק לעצמי.

"בירכתי את השחקנים, אמרתי להם שאני ממש גאה בהם, ושאנחנו צריכים לשחק כדורסל טוב יותר אם אנחנו רוצים לזכות בגביע הזה. בשבילי, הדבר הכי חשוב זה לבוא מחר ביחד עם השחקנים שלי ולהכין אותם, לדבר איתם על המשחק הזה ולהתאושש, כל מה שצריך לעשות שונה".

נבן ספאחיה מאמן מכבי תל אביב, עמי ביטון. ברני ארדוב
"אני מאמן מנוסה ואסור לי להגיע למצב כזה. יש לי טענות רק לעצמי". ספאחיה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully