וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'קסון: "בשום שלב לא חשבנו שנפסיד". קטטה בין אוהדי הפועל ירושלים למכבי תל אביב

12.2.2018 / 20:47

פייר ג'קסון, שחתום על שלשה גדולה ב-73:76 של מכבי תל אביב על אשדוד בחצי הגמר, אמר שקבוצתו האמינה גם כשפיגרה ב-8 ברבע האחרון. צ'וברביץ', שרשם את אחד המשחקים הטובים בקריירה: "נגמר לנו האוויר בסיום"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

משחק סוער מאוד היה הערב (שני) בחצי גמר גביע המדינה, ובסיומו מכבי תל אביב ניצחה 73:76 את מכבי אשדוד/באר טוביה בקרב מותח ודרמטי מאוד, כשבשולי המשחק נרשמו עוד כמה אירועים חמורים. במהלך הרבע הרביעי השתולל נבן ספאחיה שזעם על כך שקבוצתו לא קיבלה שריקה לעבירה אחרי שחשב שאחת כזו בוצעה על פייר ג'קסון. המאמן הקרואטי נכנס כמעט עד לחצי המגרש, צעק והשתולל כשגם עבירה טכנית לא הרגיעה אותו. הוא המשיך להתפרע ובסופו של דבר גם הורחק מהמגרש.

כמו כן, מיד עם סיום המשחק החלה קטטה בין אוהדי מכבי תל אביב לאוהדי הפועל ירושלים. זאת לאחר שאוהדי האדומים נכנסו ליציע הצהובים, שם החל עימות אלים בין הצדדים. כוחות האבטחה הפרידו בין הצדדים.

עוד בנושא:
מכבי תל אביב ניצחה 73:76 את מכבי אשדוד/באר טוביה

נבן ספאחיה מאמן מכבי תל אביב עם עמי ביטון. ברני ארדוב
ספאחיה משתולל/ברני ארדוב

רכז מכבי תל אביב ג'ון דיברתולומאו, שסיים עם 18 נקודות והיה המצטיין בשורות המנצחת, אמר אחרי המשחק: "הייתה אווירה קשה, הרגיש כמו משחק חוץ, אבל אני שמח שניצחנו. בסוף המשחק העלינו את רמת האגרסיביות בהגנה ואני חושב שזה מה שניצח את המשחק בשבילנו. המשכנו לשחק ונלחמנו כדי לחזור למשחק. לא משנה לי את מי נקבל בגמר. נעבוד כדי לתקן את הטעויות שעשינו הערב".

פייר ג'קסון, שקלע שלשה גדולה 12 שניות לסיום: "ידענו שיהיה משחק קשה. הם עשו לנו חיים קשים. לא חשבנו שנפסיד בשום שלב, גם אחרי שנבן ספאחיה הורחק".

המאמן המפסיד בראד גרינברג: "זה הפסד מאכזב, אני לא יכול לתת לשחקנים מספיק מחמאות על איך שהם נלחמו. אמרתי לשחקנים בתחילת העונה שאם נעצור את היריבה על מתחת ל-40 אחוז מהשדה ומתחת ל-30 אחוזים לשלוש, כמעט בלתי אפשרי להפסיד. והם ניצחו אותנו. צריך לתת להם קרדיט. הובלנו ב-8, ופתאום הם היו שוב במשחק. לא עשינו את המירב מכמה התקפות. הם הציקו לנו ושמרו אותנו רחוק מהספסל. הייתי לוקח כמה התקפות בחזרה.

"אני גאה על איך ששיחקנו, צריך להזכיר את אלכס צ'וברביץ', היה לו חתיכת משחק. צריך לתת קרדיט למכבי, הם חזרו וניצחו את המשחק".

עוד בוואלה!

הצטרפו לוואלה fiber ושדרגו את חווית הגלישה והטלוויזיה בזול!

לכתבה המלאה
עימות בין אוהדי מכבי תל אביב, הפועל ירושלים. ברני ארדוב
אלימות ביציעים/ברני ארדוב
עימות בין אוהדי מכבי תל אביב, הפועל ירושלים. ברני ארדוב
נכנסו ליציע של מכבי. אוהדי ירושלים/ברני ארדוב

על ההרחקה של המאמן היריב אמר גרינברג: "אני מרגיש לא טוב בשביל ספאחיה, אני מכיר את ההרגשה הזאת. השחקנים שלי המשיכו לשחק, אבל ההגנה של מכבי עלתה רמה והיה לנו קשה לקלוע כמה זריקות בכמה התקפות, לא הייתה לנו את הנעת הכדור שצריכה להיות לנו. עייפות גם השפיעה, אנחנו לא מספיק עמוקים כמוהם. זה היה משחק עם הרבה מלחמה, והם עשו יותר מאיתנו בסוף".

אלכס צ'וברביץ', שרשם את אחד המשחקים הטובים בקריירה שלו עם 18 נקודות ו-18 ריבאונדים, אמר: "נגמר לנו האוויר בדקות האחרונות, היו לנו כמה איבודים ועשינו טעויות וזה מה שגרם למכבי לברוח. חבל. בלי שום קשר להרחקה של ספאחיה, אני חושב שהיינו במשחק לאורך כל השלבים. בסופו של דבר העייפות הכריעה אותנו וחבל. אני בא לשחק בכל משחק ובא לתת מה שאני יכול. אני שמח שיצא לי לשחק טוב. ניסיתי להיות אגרסיבי כל המשחק. לאורך כל המשחקים האחרונים הוכחנו שאנחנו קבוצה אגרסיבית ושמגיע לנו להיות איפה שאנחנו נמצאים".

בראד גרינברג מאמן מכבי אשדוד/באר טוביה. ברני ארדוב
בראד גרינברג מאמן מכבי אשדוד/באר טוביה/ברני ארדוב
אדם אריאל שחקן מכבי אשדוד/באר טוביה מול יובל זוסמן שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
אדם אריאל שחקן מכבי אשדוד/באר טוביה מול יובל זוסמן שחקן מכבי תל אביב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully