וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחה במפשעה לעומר דמארי. "הסכם הביניים" של גלזר נכנס לתוקף

12.2.2018 / 12:27

החלוץ נבדק, עדיין לא ברור האם יהיה כשיר לבני סכנין. השוער ששוחרר מצה"ל ירוויח שכר משודרג עד שיימצא פתרון עבורו. נמשך המעקב אחר שיימן וטואטחה, שאם יגיעו לא יצטרף מגן זר

יורם ארבל/מערכת וואלה

חלוץ מכבי חיפה עומר דמארי סובל ממתיחה במפשעה, כך עולה מתוצאות הבדיקה שעבר אתמול (ראשון). דמארי אמור להיעדר במשך מספר ימים מהמגרשים ועדיין לא ברור האם יחמיץ את המפגש בעכו מול בני סכנין. החלוץ הוחלף במהלך המשחק מול קרית שמונה במוחמד עוואד, לאחר שסימן לספסל כי הוא לא יכול להמשיך, אחרי שפתח בהרכב בתום תקופה ארוכה. הפעם האחרונה שפתח הייתה לפני יותר מחודשיים, בדרבי שנערך בתחילת דצמבר, ובתקופה האחרונה נתן הצוות המקצועי הזדמנות לסטפנוס אתנסיאדיס, אך היווני אכזב ושלשום ישב ביציע.

עוד בנושא

היעד המרכזי של מכבי תל אביב לעונה הבאה: טאלב טואטחה
סלליך יזם שיחה. רוטן הרגיע: "לא לשכוח, אתם בתחתית"
דן ביטון: "יכולתי להיות היום שחקן משמעותי בהפועל באר שבע"

עומרי גלזר שוער מכבי חיפה. ברני ארדוב
יימצא פיתרון? עומרי גלזר/ברני ארדוב

כפי שפרסמנו בשבועיים האחרונים, מכבי חיפה תנסה לצרף בקיץ את טאלב טואטחה או את שמואל שיימן. השניים נמצאים בראש סדר העדיפויות שלה, ואם לא תצליח להביא אחד מהם תחתים מגן זר. עדיין לא ברור האם עומרי בן הרוש, שלא שותף במשחק האחרון בשל כיווץ בשריר הירך האחורי, יתעקש לשמש ככינור שני, או יעזוב את הקבוצה בקיץ. בחיפה מעדיפים שיונתן לוי יישאר בסגל ולכן ההערכה היא שהצדדים ייפרדו. המטרה היא לצרף גם מגן ימני. לגבי הזרים, כולם מלבד אליסון דוס סנטוס אמורים לעזוב. המטרה של הצוות ההולנדי היא להביא קשר אחורי וחלוץ זרים, וככל הנראה גם שני שחקני הגנה. בשלב זה, מוחמד אלאך ופרד רוטן מחפשים שחקנים בעמדות שונות, אך לא החלו במגעים ויעשו זאת רק לקראת סיום העונה. שחקן ישראלי נוסף שמועמד להגיע בקיץ הוא גדי קינדה ממ.ס אשדוד.

בנושא אחר: לאחר שמוחמד אלאך וההנהלה החליטו לדחות את הפגישות עם סינטאיהו סלליך ועומרי גלזר והעיסוק בעונה הבאה, נראה כי נמצא פתרון ביניים. גורמים במכבי חיפה סיפרו כי "הסכם הביניים" של השוער נכנס לתוקף, והוא לא ירוויח שכר חייל אלא שכר משודרג, זאת עד שיימצא פתרון לעניין. סלליך משתכר כ-160 אלף דולר, אך שכר הבסיס של הקשר הוא 120 אלף דולר בלבד, והשאר מורכב ממענקים.

שחקני הקבוצה ערכו אתמול ערב גיבוש במסעדה בצפון. במהלך הארוחה חגגו את הצטרפותו של הבלם אטיין ריינן לקבוצה. הסיבה לכך הייתה הניסיון להקל על התאקלמותו של הבלם ההולנדי, שעדיין לא שותף מאז שהגיע לקבוצה ואמור לפתוח לצד רמי גרשון במשחק מול סכנין, לאור הרחקת אליסון דוס סנטוס.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully