וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס חוגג ועוקץ: "רק רציתי לשחק לצד חבר'ה שעובדים קשה"

קליבלנד החזירה את כוח ההרתעה והחיוך כבר במשחק הראשון עם הסגל המתחדש: לברון משבח ושולח מסר לאקסים (ולצ'ילבה פול פירס), הפרשנים מתמוגגים, ורק אייזאה תומאס עדיין נוטר טינה

שחקני קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס, דוויין וייד. AP
לפני/AP
לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס, עם קווין לאב ברקע. GettyImages
אחרי/GettyImages

האם קליבלנד פותחת דף חדש וחוזרת להיות הקבוצה המאיימת שהכרנו בעבר? אחרי מתיחת הפנים המאסיבית שביצעה ביום האחרון של דדליין הטריידים, סגנית אלופת ה-NBA נראתה רעננה, שמחה ודורסנית במשחק הצהרת כוונות מול בוסטון בגארדן, בו שלטה לחלוטין כמעט מהרגע הראשון. זה הסתיים בניצחון 99:121 מוחץ, ובפנטזיות על החזרת כוח ההרתעה והשליטה במזרח אחרי עונה קשה ורווית סכסוכים, על ומחוץ למגרש.

"בסופו של יום, אני בסך הכל רוצה להיות בחברת אנשים שעובדים קשה", אמר ג'יימס בסיום, והוסיף: "זו התחלה נהדרת, ואני מרגיש שהחבר'ה החדשים כאילו כאן כבר הרבה יותר זמן". ארבעת השחקנים החדשים - ג'ורג' היל, ג'ורדן קלרקסון, רודני הוד ולארי נאנס ג'וניור - חיברו 49 נקודות, וגם סייעו להגנה להיראות סבירה סוף סוף, אחרי שהסלטיקס נעצרו על 40.4 אחוזים בלבד מהשדה ו-26 אחוזים מהשלוש.

"זה התחיל עם ג'ורג' והלחץ שלו על הכדור, ונמשך עם איך שהוא ניהל את המשחק ביד רמה", שיבח ג'יימס, "ואחר כך שלושת החבר'ה החדשים עלו מהספסל, וזה היה מצוין. קלרקסון מוכן לקלוע בכל הזדמנות והוא שומר על קור רוח. רודני הוד משחק עם קשיחות גדולה, ולארי עזר לנו מאוד בהגנה".

עוד בנושא

קליבלנד המתחדשת הביסה 99:121 את בוסטון בגארדן
עוד הלילה: ניצחון שמיני רצוף לרוקטס, תשיעי רצוף ליוטה
אמש: סטיב קר ניפץ שיא כל אמריקאי בגולדן סטייט

לארי נאנס ג'וניור, קייל קורבר, קליבלנד קאבלירס. GettyImages
"מרגיש שהכיף חוזר". קייל קורבר עם לארי נאנס/GettyImages
לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. GettyImages
ואיך אפשר בלי עקיצה קטנה. ג'יימס חוגג/GettyImages

היל, שכינה אמש את ג'יימס "באטמן" וטען ש"כולנו צריכים הרובינים שלו", סיפר כי ג'יימס כינס את השחקנים לפני שריקת הפתיחה. "למי אכפת מטעויות? למי אכפת מהחטאות? למי אכפת לכל הדברים האלה?", אמר להם. "אנחנו לא כאן כדי להיות מושלמים. שחקו בכיף, תיקחו את הזריקות שלכם, תהיו עצמכם".

ואכן, נאום המוטיבציה עבד. עמוק בתוך הרבע האחרון, כשהמשחק כבר הוכרע לטובתם, שחקני הקאבס - בראשות לברון - נראו משועשעים ומחויכים על הספסל, כפי שלא נראו זמן רב. לאחר המשחק ניגש גם קווין גארנט, שנכח ביציעים כדי לכבד את פול פירס שגופייתו נתלתה בתקרת הגארדן, חיבק את ג'יימס ואמר לו: "אתם נראים כל כך שונה". טיירון לו הוסיף ואמר ש"נחמד לראות את השחקנים מחייכים ונהנים שוב. הרוח שלנו פתאום נראית שונה", קייל קורבר השתמש באותו מינוח כשאמר ש"נראה שהולך להיות לנו כיף שוב", אפילו דנטיי ג'ונס שהפציע עם כמה הופעות במדי הקבוצה בשנתיים האחרונות צייץ: "זה ההבדל בין שחקנים אנוכיים לשחקנים ללא אגו", וגם הפרשנים התמוגגו.

"האירוניה בקריירה של לברון ג'יימס: הוא מחפש להיות חלק מסופר-טים, אבל לא באמת זקוק לאחת כזאת. כמה שחקנים יעילים בודדים ברמת NBA שיכולים לנוע ולקלוע זריקות פתוחות מספיקים לו, בדרך כלל", ניתח לי ג'נקינס מ"ספורטס אילוסטרייטד", הנחשב מקורב לג'יימס. בריאן ווינדהורסט מ-ESPN, שאף הוא מכיר את ג'יימס מקרוב מאוד, כתב ש"כמה מהרגעים הגדולים והשפלים בקריירה של לברון התרחשו בבוסטון גארדן. הוא בכה בחדר ההלבשה הזה מאושר ומכאב. הוא הובך וחגג. זה מקום עם משמעות מיוחדת בקריירה שלו. והיום נכתב בו פרק נוסף".

האקס דנטיי ג'ונס מסביר את ההבדל

הפרשנים מתמוגגים

אבל אצל לברון כמו אצל לברון, גם בערבים חגיגיים כאלו יש גם אינטריגות מאחורי הקלעים. במהלך המשחק, החבר לקבוצה לשעבר אייזאה תומאס "נתפס" עושה לייק לסרטון בו נראה ג'יימס מסוחרר ממהלך אחד על אחד של קיירי אירווינג מולו. ובסיום, לברון גם התעלם כמעט במופגן מפול פירס, עבורו היה זה יום חג. פירס וג'יימס, יריבים ותיקים ומרים, לא מחבבים במיוחד זה את זה, ושחקן העבר האגדי של הסלטיקס אף דאג להבהיר זאת כשאמר במהלך הערב - ספק ברצינות ספק בצחוק - ש"אני לא יכול לסבול את לברון".

גם ג'יימס לא נראה נלהב במיוחד מהערב החגיגי של פירס, וכשנשאל בסיום אם החליף איתו מילה או בירך אותו, השיב בלקוניות: "לא". כשכתב אחר שאל אם ג'יימס הרגיש כבוד מיוחד לנצח בצורה כה משכנעת ביום בו גופייתו של פירס נתלית בגארדן, לברון התעלם והפטיר: "אנחנו רק רוצים לנצח משחקים, וזה נהדר לעמוד במטרה הזאת".

אייזאה תומאס אוהב את "ההשפלה" של ג'יימס ע"י קיירי

ובסוף לברון חוגג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully