וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב קר ניפץ שיא כל אמריקאי, בקליבלנד מחפשים "רובינים ללברון הבטמן"

סטיב קר הפך למאמן שמגיע הכי מהר ל-250 ניצחונות בכל ארבע הליגות בענפים הבכירים בארה"ב: "ירשתי יופי של קבוצה". אייזיאה תומאס מרוצה מהבכורה בלייקרס ("קיבלתי את הכוחות שלי בחזרה"), רודני הוד רק רוצה להיות הסגן של לברון בקליבלנד

סטיב קר מאמן גולדן סטייט ווריירס. AP
צניעות אופיינית. קר/AP

סטיב קר הפך הלילה (בין שבת לראשון) למאמן שמגיע הכי מהר ל-250 ניצחונות בתולדות ה-NBA כשקבוצתו גולדן סטייט גברה 105:122 על סן אנטוניו. מאמן הווריירס הגיע ל-250 ניצחונות ב-302 משחקים בלבד, שזה 44 משחקים פחות מפיל ג'קסון, השיאן הקודם. ההישג של קר הוא גם הטוב ביותר בכל ארבע הליגות הבכירות בארה"ב - הוקי, פוטבול, בייסבול וכדורסל.

"זה פשוט אומר שירשתי יופי של קבוצה", הצטנע קר בסיום, "קבוצה מדהימה ומוכשרת של שחקנים". דריימונד גרין כהרגלו התבדח כשנשאל על הנושא ואמר ש"זה רק אומר שיש לו כמה שחקנים טובים... לאאאא, אני צוחק. זה מדהים. לסטיב לא היה ניסיון אימון, ולרשום הישג כזה זה מרשים מאוד. אני חושב שההמשכיות שהוא הביא לקבוצה, ולא רק מבחינת כדורסל אלא מבחינת התרבות, זה מה שעשה את ההבדל".

סטפן קרי אמר על מאמנו ש"כשהוא רק הגיע לכאן הוא לקח את הזמן על מנת להטמיע את הדרך שלו במערכת, כדי לעשות את הצעד קדימה ולהפוך אותנו מקבוצת הפלייאוף שהיינו לאלופה. אלה היו שלוש שנים וחצי מדהימות, בתקווה שזה יימשך". קר ניצח הלילה את הספרס, ובסיום המאמן המפסיד גרג פופוביץ' נשאל על ההישג של קר וענה: "לא אכפת לי, ואני יכול להגיד לכם שגם לו לא אכפת מזה".

קליבלנד אופטימית. שוב

הקאבס יוצאים לדרך חדשה. "אחרי שעשתה טרייד על אייזיאה תומאס, קליבלנד באופן רשמי זנחה את שיטת 'שלושת הגדולים' שהוליכה אותם לשלוש הופעות רצופות בגמר ה-NBA", כתב דייב מקמנימן ב-ESPN, אחרי שהקבוצה צירפה את ג'ורג' היל, רודני הוד, ג'ורדן קלרקסון ולארי נאנס ג'וניור. השחקנים החדשים ערכו הלילה אימון ראשון במדי אלופת המזרח, ובקבוצה מאמינים בסיכוייה בעיקר בזכות לברון ג'יימס.

"יש לנו בקבוצה את אחד השחקנים הכי טובים בהיסטוריה של המשחק, ואני בטוח שהוא הולך להכתיב את הקצב", אמר ג'ורג' היל על חברו החדש לקבוצה, עם מערכת יחסים אותה השווה לבטמן ורובין, "אנחנו פשוט צריכים לעשות את העבודה שלנו, להיות שחקנים משלימים הכי טובים שאחנו יכולים. הוא הבטמן, ואנחנו צריכים להיות הרובינים. נצטרך למצוא את הפתרון".

ומי יהיה עכשיו הסגן עם פציעתו של קווין לאב? המאמן טיירון לו סבור שזה יכול להיות כל אחד אחר. "לברון הוא מספר 1, ואז אחריו, זה הולך להיות מישהו אחר בכל לילה", אמר לו, "אמרנו את זה כשהעונה התחילה. זה יוכל להיות הוד, זה יוכל להיות ג'ורג' היל, זה יוכל להיות קלרקסון, ג'ף גרין או קורבר, אי אפשר לדעת. לברון יהפוך את כולם לטובים יותר, אני יודע את זה בוודאות".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
לברון ג'יימס קליבלנד קאבלירס. AP
מאמינים בו. לברון/AP

אייזיאה תומאס כבר מביט קדימה

אייזיאה תומאס קלע הלילה 22 נקודות בבכרורה שלו בלוס אנג'לס לייקרס, ונראה מעודד למרות ההפסד של קבוצתו 130:123 לדאלאס. "רציתי לתרום", אמר אייזיאה בסיום, "הרגשתי כאילו קיבלתי את הכוחות שלי בחזרה".

על הטרייד אמר אייזיאה ש"היית בשוק, זו הייתה הפתעה, אבל במקביל, אני שמח להתחיל משהו מחדש, אני שמח להיות פה עם הלייקרס, שמח להיות בקבוצה צעירה, זה מרגש. זה סגנון המשחק שלי... זה מזכיר לי את המצב שהייתי בו כשעברתי בטרייד לבוסטון, זו הייתה קבוצה צעירה שרצתה להיבנות, ונתנו פוש עד לפלייאוף. זו המשימה שלי, להגיע לקבוצה הצעירה הזאת ולתת לה את הרוח הזאת, את האש, את המנטליות של קילרים כדי להבין את ההזדמנות שיש לנו. העניין הוא לנצח, ולנצח עכשיו".

* מרקו בלינלי, 31, צפוי לחתום בפילדלפיה, אחרי ששוחרר מאטלנטה. הוא רשם העונה במדי ההוקס בממוצע 11.4 נקודות למשחק.

אייזיאה תומאס, לוק וולטון, לוס אנג'לס לייקרס. GettyImages
"המשימה שלי היא להגיע לקבוצה הצעירה הזאת ולתת לה את הרוח הזאת, את האש". אייזיאה/GettyImages

לברון נגד קובי, מייקל נגד לברון: האזינו לפרק חדש של "הפודיום"

  • עוד באותו נושא:
  • סטיב קר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully