וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: שחקן העבר אשר עלמני נפטר בגיל 83

שחקן העבר האגדי של המועדון הירוק שיחק 307 משחקים בקבוצה וכבש 50 שערים. אחרי פרישתו אימן במשך שנים ארוכות במחלקת הנוער של המועדון. יעקב שחר: "היה שחקן של 'הדור ההוא'"

אשר עלמני, שחקן מכבי חיפה לשעבר. אדריאן הרבשטיין
אשר עלמני בטקס לכבוד יום הולדתו ה-80/אדריאן הרבשטיין

אשר עלמני, אחד משחקני העבר הגדולים ביותר ששיחקו במכבי חיפה, הלך לעולמו הלילה (בין שישי לשבת) בגיל 83. עלמני הופיע 307 פעמים במדים הירוקים וכבש 50 שערים וגם היה חלק מנבחרת ישראל. עלמני הצטרף לקבוצה הבוגרת בשנת 1951, כשהיה בן 16 ותחת המאמן אלי פוקס. בשנת 1957 זכה לזימון בכורה לסגל נבחרת ישראל ורשם במדיה שלוש הופעות.

עלמני היה חלק מהזכייה של מכבי חיפה בגביע המדינה הראשון בתולדתיה בשנת 1962, כשהוא מבשל שני שערים בניצחון 2:5 בגמר על מכבי תל אביב. ב-1968 פרש ממשחק פעיל ורשם ציון דרך מרשים בשל הגינותו - הוא לא הורחק או הוזהר במהלך כל הקריירה. לאחר שפרש, עלמני אימן במשך למעלה מעשרים שנה במחלקות הנוער השונות של מכבי חיפה ורבים מיוצאי מכבי חיפה בעבר ובהווה עברו תחתיו.

נשיא מכבי חיפה יעקב שחר: "אני זוכר את אשר כשחקן מכבי חיפה של הדור ההוא. שחקן שבלט ברוגע שלו ובג'נטלמניות שלו. לפני 25 שנה נכנסתי כבעלים, ואשר היה איתנו עד לאחרונה כמאמן במחלקת הילדים והנוער. תחת שרביטו יצאו לא מעט שחקנים שהצליחו במכבי חיפה ומעבר לים. אשר כונה 'הצעיר הנצחי', מאמן שגידל לא מעט שחקנים צעירים ומוכשרים שכולם יזכרו אותו ולטובה כל ימי חייהם. אנו נזכור את אשר השחקן, המאמן ובעיקר האדם. יהי זכרו ברוך!".

הלוויה של אשר עלמני תתקיים מחר בשעה 16:00 בשער ברוש בכפר סמיר.

עוד בנושא:

גלינה צ'אנוב: "ויקטור ראה בכפפות השוער שלו חפץ קדוש, הזמן לא מרפא את הכאב"
מכבי חיפה: רוטן ערך סבב שיחות אישיות עם השחקנים. מעקב אחר קינדה ושיימן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully