וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: יואכים לב המועמד המוביל להחליף את זידאן בעונה הבאה

ריאל מדריד כבר חושבת קדימה, ובספרד טוענים שמאמן נבחרת גרמניה עשוי להיות המאמן הבא שלה. גם אלגרי, קלופ, סארי וגוטי מועמדים. וגם: מה יהיה הסוף עם הכושר הגרוע של קארים בנזמה?

יואכים לב מאמן נבחרת גרמניה. Matthias Hangst, GettyImages
בדרך למדריד? יוגי לב/GettyImages, Matthias Hangst

העונה החלשה של ריאל מדריד עשתה את שלה, ובספרד מדווחים הבוקר (שישי) שפלורנטינו פרס כבש חושב על מועמדים לתפקיד המאמן בעונה הבאה. על פי התקשורת המקומית, מאמן גרמניה יואכים לב הוא המועמד המוביל לרשת את תפקידו של זינדין זידאן אחרי המונדיאל בקיץ. לב מחזיק בחוזה עד 2020 במאנשפאשט, כך שהבלאנקוס ייאלצו כנראה לשלם סכום משמעותי של פיצויים להתאחדות הגרמנית על מנת להחתים את המאמן שזכה באליפות העולם ב-2014. כמו כן, גם שמותיהם של מסימיליאנו אלגרי, מאוריסיו פוצ'טינו, יורגן קלופ, מאוריסיו סארי וקשר העבר, גוטי, עלו על הפרק.

בינתים, 'אס' המדרידאי ממשיך לנסות להבין מה קרה העונה לקארים בנזמה. למרות האמון שהוא מקבל מזידאן, החלוץ הצרפתי לא מצליח להיכנס לכושר ומעמדים מספרים גרועים מאוד - שני שערי ליגה ושישה בלבד בכל המסגרות. אלה המספרים הנמוכים ביותר שלו מאז הגיע לריאל. גם בעונת 2010/11 הוא החזיק בנקודת הזמן הזו במאזן של שני שערי ליגה, אך אז כבש 11 בכל המסגרות. בעונה שלפני כן, בה שימש בעיקר כמחליפו של גונסאלו היגואין, הוא עמד בנקודת הזמן הזו על שבעה כיבושים בליגה ושמונה בכללי. אפילו בעונה שעברה, בה ספג ביקורות על רקע היכולת הטובה של אלברו מוראטה בפחות דקות, בנזמה כבש את פברואר 12 שערים בכל המסגרות.

הוא לא כבש בליגה מאז נובמבר, אך למרות זאת פתח בחמישה מששת המחזורים האחרונים בהן היה כשיר לשחק (חווה פציעה במהלך התקופה הזו). ההשוואה לחלוצים המובילים העונה באירופה רק מבליטה את החולשה של בנזמה. הארי קיין כבר כבש 31 שערים, אדינסון קבאני ומוחמד סלאח הרשיתו 28 פעמים, ליאונל מסי וניימאר 26, צ'ירו אימובילה 26, רוברט לבנדובסקי 25 ופייר אמריק אובמיאנג 22. חלק מהשחקנים הללו היו מועמדים לריאל בתקופה האחרונה ועוד עשויים להגיע - אך בינתיים כנראה שבנזמה ימשיך לספוג שריקות בוז בסנטיאגו ברנבאו.

עוד בנושא

שבת בספרד: ריאל מדריד עם ניסוי כלים אחרון מול סוסיאדד לפני פ.ס.ז'
אוטובוס השחקנים הושחת, ברצלונה יצאה מהמסטאייה בליווי שוטרים
גביע המלך: ברצלונה ניצחה 0:2 את ולנסיה בחוץ והעפילה לגמר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully