וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוטובוס השחקנים הושחת, ברצלונה יצאה מהמסטאייה בליווי שוטרים

תקרית חריגה בספרד: אוהדי ולנסיה התפרעו, קראו קריאות גזעניות לעבר אומטיטי, ניפצו חלונות והשליכו אבנים ובקבוקי זכוכית לעבר האוטובוס. קוטיניו חוגג את שער הבכורה: "זה רגע מיוחד מאוד"

one

תקרית חריגה בסיום גומלין חצי גמר גביע המלך בין ברצלונה לוולנסיה (0:2). אוטובוס שהסיע את שחקני ברצלונה מהמסטאייה לכיוון שדה התעופה נרגם באבנים, בקבוקי זכוכית ועוד שלל חפצים מסוכנים שגרמו לזכוכיות להתנפץ - אולם במזל רב לא נגרם נזק לאיש מהשחקנים או מהצוות של הקבוצה.

ככל הנראה, אוהדי ולנסיה השחיתו את האוטובוס בשעה שעמד בחנייה והמתין לאיסוף השחקנים. אולם הם לא הסתפקו בכך, ומיד עם עלייתם של השחקנים לאוטובוס הם קראו קריאות גזעניות לעבר סמואל אומטיטי, קיללו את פיקה ושרו נגד עצמאות קטלוניה. בסופו של דבר, שוטרים וכוחות אבטחה נאלצו ללוות את האוטובוס עד שהגיע לחוף מבטחים, אולם ולנסיה עשויה להיענש בחומרה.

צפו באוטובוס של ברצלונה אחרי ההתפרעות

כך או כך, ברצלונה ניסתה להתרכז במשחק ובהעפלה לגמר, שם תפגוש את סביליה. היו לא מעט נקודות אור אמש עבורה. אחת מהן היא היכולת של פיליפה קוטיניו, שכבש שער בכורה במדי קבוצתו החדשה.

"זה רגע מיוחד מאוד. רציתי לכבוש את שער הבכורה שלי מהר, ולמזלי זה קרה לי אפילו יותר מוקדם ממה שציפיתי", אמר הברזילאי בסיום. "זה היה שער חשוב שעזר לקבוצה לעלות לגמר, לכן אני מאושר. הגמר? יש לנו המון זמן להתכונן אליו, יהיה משחק נהדר".

רכש טרי נוסף, ירי מינה הקולומביאני, ערך הופעת בכורה, שיבח את ארנסטו ואלוורדה וכינה אותו בסיום "הפרופסור".

"הוא המורה השקט שלי, הוא תמיד יודע מה הוא עושה", החמיא. "חיכיתי לרגע שלי, וכשהמורה קרא לי, זו היתה תחושה נפלאה".

יחד עם זאת, יש גם סיבה לדאגה בברצלונה. ג'רארד פיקה פתח בהרכב ושיחק 83 דקות למרות שסבל מפציעה, ונראה שכעת פגיעתו הוחמרה. "הוא הרגיש מתיחה", העיד ואלוורדה בסיום, "אנחנו מקווים שמצבו טוב".

שחקן ברצלונה פיליפה קוטיניו. רויטרס
חיכה לרגע הזה. קוטיניו חוגג/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully