וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: גריזמן כבש אחרי 40 שניות, אתלטיקו מדריד ניצחה 0:1 במלאגה

הצרפתי כבש שער בזק, סגנית המוליכה שוב לא הרשימה אך הגדילה זמנית את הפער מוולנסיה ל-12 נקודות, ואת הפער מריאל מדריד ל-13 נקודות. אלאבס הפתיעה את ויאריאל עם 1:2 בחוץ

one

בווידאו: תקציר ניצחונה של אלאבס על ויאריאל

המחזור ה-23 בליגה הספרדית יצא אמש (שישי) לדרך עם ה-0:0 בין אתלטיק בילבאו ללאס פלמאס, כאשר את משחקי השבת פתחה אלאבס עם 1:2 מפתיע בחוץ על ויאריאל. לאחר מכן ניצחה אתלטיקו מדריד 0:1 את מלאגה.

seperator

מלאגה - אתלטיקו מדריד 1:0

אתלטיקו אמנם לא הרשימה בחודש האחרון וכך קרה גם הערב מול נועלת הטבלה, אך ניצחון דחוק נוסף הגדיל זמנית את הפער מוולנסיה שבמקום השלישי ל-12 נקודות, ומריאל מדריד שבמקום הרביעי ל-13 נקודות, בעוד הפער מברצלונה המוליכה הצטמק לשש נקודות. הקולצ'ונרוס פתחו בסערה, ו-40 שניות מהפתיחה כבש את אנטואן גריזמן את שער הניצחון, לאחר שניצל טעות בהגנת המארחת. לאחר מכן הורידה אתלטיקו הילוך, אך בכל זאת השיגה את שלוש הנקודות.

שחקני אתלטיקו מדריד חוגגים עם אנטואן גריזמן. רויטרס
פתיחה סוערת. גריזמן/רויטרס

ויאריאל - אלאבס 2:1

צפו בתקציר

עונה שנייה ברציפות שאלאבס משיגה שלוש נקודות באצטדיון אל מדריגאל. ויאריאל קיוותה להתאושש מההפסד לבטיס במחזור הקודם ולהתקדם לפחות זמנית למקום הרביעי על חשבון ריאל מדריד, אך קבוצת התחתית של אבלרדו השיגה ניצחון שני רצוף בעזרת הסטה עם הראש של הבלם רודריגו אלי בדקה ה-30 ומתפרצת קטלנית אותה סיים איבאי גומס בדקה ה-71. שני השחקנים, אגב, כבשו עבור אלאבס מול ויאריאל גם בעונה שעברה. קרלוס באקה צימק בדקה ה-77 ואנס אונאל היה קרוב להשוות בדקה ה-85, אבל הנגיחה שלו נעצרה בקורה.

אתלטיק בילבאו - לאס פלמאס 0:0

צפו בתקציר המשחק

הבאקסים המאכזבים סגרו משחק ליגה חמישי ברציפות ללא ניצחון ונותרו במקום ה-13 בלבד עם 28 נקודות. לאס פלמאס, לעומת זאת, יכולה להיות מרוצה מנקודה במשחק חוץ שעל הדף היה אמור להיות קשה והיא שיפרה את מאזנה ל-18 נקודות, שתיים מתחת לקו האדום לפני ששוחקו כל שאר משחקי המחזור ה-23.

משחק נוסף:

צפו בתקציר המשחק
לגאנס - אייבר 1:0
לאייבר: איבן ראמיס (95)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully