וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבן ספאחיה משנה גישה ומשבח את שחקניו: "ג'קסון אחד המוכשרים שאימנתי"

9.2.2018 / 8:25

אחרי שביקר את שחקניו לא מעט גם אחרי ניצחונות, מאמן מכבי תל אביב מתחיל לפרגן. על ג'ייק כהן אמר: "אהבתי את המשחק שלו". ג'ון דיברתולומאו מסתגל לתפקיד הקפטן: "הוא משמש דוגמה עבורנו"

צילום ועריכה: קובי אליהו

1. ספאחיה משנה גישה ומחמיא: "ג'קסון אחד המוכשרים שאימנתי"

"צריך גם להמשיך בדרך הזאת, בטח לקראת המשחק מול מלאגה", אמר גורם במכבי תל אביב לאחר הניצחון 82:94 אמש (חמישי) על ברצלונה. "היה חשוב לנו מאוד לייצב את ההגנה. אלו דברים ששמנו עליהם דגש באימונים, וזה בא לידי ביטוי במשחק".

המאמן נבן ספאחיה נראה עדיין חולה ומותש בסיום, אך ההקלה על פניו ניכרה היטב. המאמן החמיא לשחקנים בחדר ההלבשה על ההגנה והרוח הקבוצתית שהפגינו, בסיום אך גם לא שכח להעיר על ריבאונד ההגנה ועל הירידות ביכולת.

גם פייר ג'קסון נראה מחויך בסיום. הרכז פתח את המשחק רע, אך התעלה ברבע האחרון עם 15 נקודות מתוך ה-18 שלו בסך הכל. בסיום אמר: "ברצלונה בעטה לנו בתחת כששיחקנו שם, והיה לנו חשוב להשיג ניצחון כדי לשמור על מצב טוב ביורוליג וגם כדי להשיג נקמה על הדרך. המפתח היה לשחק כקבוצה בשני צידי המגרש. הגנה טובה מתועלת להתקפה טובה. אם נתמיד בדברים החיוביים דברים יסתדרו כמו שצריך".

גם נבן ספאחיה, שפעמים רבות העונה התרכז בלבקר את השחקנים, החמיא לג'קסון: "פייר הוא אחד השחקנים הכי כישרוניים שאימנתי. גם אם הוא לא קלע בהתחלה, לא מוותרים על שחקן כזה במשחק חשוב. קשה לשים שחקן כזה על הספסל. והוא באמת עשה עבודה נהדרת בסוף המשחק".

נוריס קול הוסיף: "השלב הבא הוא להשיג יציבות ברבעים ובמשחקים בכלל. על זה אנחנו עובדים. לשמור על קור רוח במהלך משחקים, כמו אתמול ברבע האחרון, זה חשוב מאוד. כשאנחנו לא מאבדים כדור אנחנו נותנים לעצמנו סיכוי לנצח".

עוד בנושא

מכבי תל אביב ניצחה 82:94 את ברצלונה, פייר ג'קסון קלע 15 ברבע האחרון
נבן ספאחיה מעודד: "יודעים שיש לנו כישרון בהתקפה, הבעיה היא הגנתית"
עוד אמש ביורוליג: באסקוניה הפסידה 80:76 לפאו והתרחקה ממכבי תל אביב

נבן ספאחיה מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
למד לקח? ספאחיה/ברני ארדוב

2. דיברתולומאו מסתגל לתפקיד הקפטן: "זה היה שוק גדול עבורי"

מי שעוד נראה במצב רוח מרומם הוא הקפטן החדש ג'ון דיברתולומאו. בניגוד לישראלים האחרים - יובל זוסמן, כרם משעור ואיתי שגב - שכלל לא שיחקו, דיברתולומאו קיבל 7 דקות במהלכן הספיק לקלוע 3 נקודות. בסיום, התייחס הגארד למינויו לקפטן בשיחה עם וואלה! ספורט: "לא ציפיתי לקבל את תפקיד הקפטן בעונה הראשונה. זה היה שוק גדול עבורי, ואני לוקח את זה יום אחר יום ומסתגל לתפקיד. לא שיניתי הרבה, האמת. הקבוצה מאוד תומכת, לכן הסתגלתי די מהר".

במכבי תל אביב מודים ש"לקח לג'ון קצת זמן לעכל שהוא הקפטן", אבל מפרגנים לו על התשוקה והמחויבות. דשון תומאס העיד: "אחרי שהוא מונה אמרתי לו רק שימשיך להיות מי שהוא, הוא דוגמה עבורנו בכך שהוא מתאמן קשה ולא מוותר. זה ניכר במשחקים ובאימונים. יש מנהיגים קולניים, ויש מנהיגים שפשוט מהווים דוגמה לאחרים, כמו ג'ון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
חואן קרלוס נבארו שחקן ברצלונה מול ג'ון דיברתולומאו שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לוקח ברצינות את התפקיד החדש. דיברתולומאו שומר על נבארו/ברני ארדוב

3. ג'ייק כהן שמח לקבל "פרס על העבודה הקשה"

עוד שחקן שבלט לטובה אמש היה ג'ייק כהן, שרק לפני מספר שבועות הלין על כך שהוא לא זוכה לדקות משחק ביורוליג. הפורוורד קיבל 11 דקות במהלכן קלע 8 נקודות והוריד 3 ריבאונדים, ואמר בסיום: "זה מרגיש נהדר לשחק. זו תוצאה של המון עבודה קשה. כשאתה לא משחק אתה ממשיך לעבוד עד שהרגע שלך יגיע, אין פתרון קסם. אני חושב שעשיתי את זה ומרגיש טוב לקבל פרס בדמות הניצחון הערב".

ספאחיה החמיא גם לכהן: "הוא משחק טוב לאחרונה. ידענו שהוא יקבל דקות מול ברצלונה, ואהבתי את התגובות שלו על הפרקט במשחק הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully