וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם ג'ייק כהן מתוסכל מהיחס מספאחיה: "הוא מצפה ליותר קרדיט"

4.2.2018 / 15:17

לא רק נוריס קול ואיתי שגב: גם הפורוורד כעוס לאחר שלא שותף מול ז'לגיריס, למרות שרשם משחק שיא בליגה בתחילת השבוע. גורם בקבוצה: "הוא מאוכזב ולא מבין מדוע הוא לא מקבל צ'אנסים"

one

הסדקים בחדר ההלבשה של מכבי תל אביב מתחילים להיחשף: לוואלה! ספורט נודע כי ג'ייק כהן העיד בימים האחרונים בפני גורמים בקבוצה כי הוא מתוסכל ממעמדו, אחרי שלא שותף במשחק החוץ האחרון מול ז'לגיריס. "ג'ייק לא אחד שיעורר בלאגן, לא אחד שייצא עם זה לתקשורת, אבל הוא מאוד מתוסכל. הוא אמר לאנשים סביבו שהוא לא מבין מדוע, למרות היכולת הטובה שלו ולמרות שהוא מוכיח את עצמו בליגת העל, הוא לא מקבל הזדמנויות ביורוליג", אמר המקורב.

כהן מקבל העונה 8 דקות בממוצע למשחק ביורוליג ותורם במהלכן 2.2 נקודות ו-1.7 ריבאונדים. בליגת העל הוא מציג מספרים משופרים: 9 נקודות ו-4.7 ריבאונדים ב-19.7 דקות למשחק, ובמשחק האחרון מול מכבי חיפה רשם את התצוגה הטובה ביותר שלו העונה עם 17 נקודות ו-15 ריבאונדים.

עוד בנושא

"ג'קסון עצוב, קול לוקח את זה קשה": ניהול המשבר הבעייתי של ספאחיה
מתיחות בין קול לספאחיה: "הוא לא יודע לשמור את הרגשות שלו לעצמו"
נבן ספאחיה: "איתי שגב עדיין שחקן של מכבי תל אביב והוא יישאר בקבוצה"

שחקן מכבי תל אביב ג'ייק כהן. יוסי ציפקיס
לא מקבל צ'אנסים ביורוליג. ג'ייק כהן/יוסי ציפקיס

"ג'ייק אמר שאחרי המשחק הטוב שלו בחיפה הוא ציפה ליותר קרדיט מהמאמן. הוא מאוד מאוכזב וכועס על המצב", הסביר בנוסף המקורב.

התסכול של כהן הוא המשך להתרחשויות אחרות בחדר ההלבשה של ספאחיה בשבועות האחרונים. גם נוריס קול מלין על דקות המשחק שלו ועל היחס לו הוא זוכה מהמאמן, וגם לא טורח להסתיר זאת. גם איתי שגב, כזכור, לא מרוצה ממעמדו וביקש כבר מספר פעמים להשתחרר מהקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully