וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבן ספאחיה: "איתי שגב עדיין שחקן של מכבי תל אביב והוא יישאר בקבוצה"

24.1.2018 / 15:09

הצהובים יטוסו היום לאיטליה לקראת משחק היורוליג נגד מילאנו ביום שישי. המאמן דיבר על הקפטן המודח: "הוא עובד קשה ומגיע בגישה הנכונה. הוחלט שדיברתולומאו הוא קפטן וזה הכל"

one

מכבי תל אביב תטוס היום (שלישי) לאיטליה לקראת משחק היורליג מול מילאנו ביום שישי הקרוב. בקבוצה הרבו לשוחח על החילופים בעמדת הקפטן. כזכור, ראשי הקבוצה זעמו על איתי שגב כבר לאחר משחק ההפסד האחרון בליגה נגד גלבוע/גליל.

המאמן נבן ספאחיה אמר היום באימון: "מכבי החליטה שג'ון דיברתולומאו הוא הקפטן וזה הכל. אני יודע ששאלתם אותי לגבי איתי שגב בעבר, אבל איתי הוא לא דיבר על כך בעבר. זו הפעם הראשונה שהוא דיבר איתי באופן אישי השבוע, הצגתי לו את נקודת המבט שלי ומה לדעתי הוא צריך לעשות למען עתידו. הוא עדיין שחקן מכבי תל אביב וזה מה שיש. הוא יישאר בקבוצה. הוא עובד קשה ומגיע בגישה הנכונה".

המאמן הוסיף: "היו לנו כמה ימים להתאמן וזה עזר לנו, כי היה לנו רצף של חמישה משחקים וזה לא היה קל. עשינו עבודה לא רעה בימים האחרונים". לשאלה לגבי הביקורת על נוריס קול ושחקנים נוספים השיב ספאחיה: "אני עובד באופן יומי עם השחקנים שלי ומדבר איתם, מנסה לשפר את הקבוצה. אני עושה את זה לאורך כל העונה ולא מובן לי למה אתם מדברים על זה עכשיו. אנחנו כמו משפחה וכך גם היחסים ודברים שקורים בה".

עוד בנושא:

מכבי תל אביב זועמת על איתי שגב, תדרוש ממנו פיצוי על שחרורו
לפני מכבי תל אביב: דאנק ניצחון לקוזמינסקאס ומילאנו, גאודלוק נעדר
שגב אקספרס: מתי ולאן יעזוב איתי שגב את מכבי תל אביב?

שחקן מכבי תל אביב איתי שגב. יוסי ציפקיס
נשאר, על פי המאמן. איתי שגב/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully