וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבן ספאחיה: "יודעים את הכישרון ההתקפי, הבעיה היא הגנתית"

8.2.2018 / 23:28

מאמן מכבי תל אביב היה מרוצה מה-82:94 על ברצלונה. ג'ייק כהן שמח לשוב לרוטציה: "זה מרגיש מצוין, עבדתי קשה וחיכיתי להזדמנות". פראחוסקי: "מבינים כמה צריך להשקיע כדי לעבור שלב"

נבן ספאחיה מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ההגנה עדיין טעונה שיפור. ספאחיה/ברני ארדוב

מכבי תל אביב עשתה הערב (חמישי) צעד חשוב אל עבר שלב ההצלבה ביורוליג, כשניצחה ביד אליהו 82:94 את ברצלונה הדועכת. אם מוסיפים לכך את ההפסד של באסקוניה לפנאתינייקוס במשחק המקביל, הרי שהצהובים פתחו כעת פער של שני ניצחונות מהבאסקים, שנאבקים איתם על המקום השמיני במפעל.

"שיחקנו טוב יותר מבחינה התקפית ומעט יותר טוב מבחינה הגנתית ממה ששיחקנו בשבועות האחרונים", אמר נבן ספאחיה. "אנחנו יודעים את הכישרון שלנו מבחינה התקפית, הבעיה שלנו היא הגנתית. לא קשה לעשות רוטציה בין הרכזים כי אין אגו, הם רק רוצים שהקבוצה תנצח. אני לא חושב שאנחנו צריכים לדבר על הגביע עכשיו, תהיה עוד מסיבת עיתונאים, ננוח קצת ונתכונן לזה".

ג'ייק כהן, שסיפק 11 דקות טובות עם 8 נקודות, היה מרוצה מאוד: "זה מרגיש מצוין, עבדתי קשה, חיכיתי להזדמנות שלי והערב זה השתלם. כשנכנסתי ניסיתי לעשות כל דבר קטן כמו שצריך. ניסיתי לעזור לקבוצה. כשאתה לא משחק אתה צריך להוריד את הראש ולחכות לרגע שלך, אין פיתרון קסם".

ארט פראחוסקי, שסיים עם 10 נקודות ו-7 ריבאונדים, הוסיף: "התפוקה של כולם היתה חשובה, כולם היו מצוינים, היה מאמץ קבוצתי. אנחנו מבינים כמה צריך להשקיע כדי להגיע לשלב הבא".

עוד בנושא:

יורוליג: מכבי תל אביב ניצחה 82:94 את ברצלונה
יורוליג: פנאתינייקוס ניצחה 75:80 את באסקוניה

שחקני מכבי תל אביב פייר ג'קסון, ארט פראחוסקי. ברני ארדוב
השתלט על המשחק במאני טיים. ג'קסון עם פראחוסקי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully