וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מכבי תל אביב ניצחה 82:94 את ברצלונה

הצהובים ניצלו את המשבר של הקטלאנים ופייר ג'קסון הוליך אותם לניצחון עם 15 נקודות ברבע האחרון (18), גם נוריס קול בלט (14 ו-6 אסיסטים). הצהובים התקרבו לפלייאוף בעקבות ההפסד של באסקוניה לפנאתינייקוס

פייר ג'קסון שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
15 נקודות ברבע האחרון סידרו ניצחון. פייר ג'קסון/ברני ארדוב

מכבי תל אביב ניצחה הערב (חמישי) 82:94 את ברצלונה ועשתה עוד צעד בדרך להבטחת מקומה בפלייאוף. אחרי התבוסה מול ז'לגיריס במחזור הקודם, הצהובים קיבלו יריבה בהזמנה. בארסה הגיעה להיכל אחרי פיטורי מאמן ובמוראל שפוף במיוחד והצהובים ניצלו זאת לניצחון וקיבלו בשורות טובות מהאואקה שם באסקוניה, שעשויה להתחרות עם הצהובים על הכרטיס האחרון לפלייאוף, הפסידה לפנאתינייקוס. התוצאה הסופית קצת משקרת מאחר שברצלונה היתה בתמונת המשחק הזה כמעט לכל אורכו, אבל בסופו של דבר האיש שהכריע את ההתמודדות הזו היה פייר ג'קסון.

כוכב הצהובים קלע 3 נקודות בלבד במשך שלושה רבעים, אך התפוצץ עם 15 נקודות מתוך 29 של מכבי ברבע האחרון וסחף את קבוצתו לניצחון משכנע בסופו של דבר, למרות שההגנה של ספאחיה שוב היתה החולייה החלשה. מלבד ג'קסון גם נוריס קול רשם משחק טוב עם 14 נקודות ו-6 אסיסטים. דיאנדרה קיין הוסיף 11 כשמנגד תומא הרטל בלט עם 18 ו-10 אסיסטים כשאדם האנגה הוסיף 17 לבארסה, שהעונה תראה את הפלייאוף מהבית לראשונה אחרי הרבה מאוד זמן.

שחקני מכבי תל אביב פייר ג'קסון, ארט פראחוסקי. ברני ארדוב
חגיגה צהובה. ג'קסון והחברים/ברני ארדוב

קלעו למכבי תל אביב: פייר ג'קסון 18 נקודות (5 מ-7 לשלוש) ו-4 איבודים, נוריס קול 14 (5 מ-13 מהשדה), 5 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, דיאנדרה קיין 11, מייקל רול 10, ארט פראחוסקי 10 ו-7 ריבאונדים, ג'ונה בולדן 9 ו-6 ריבאונדים, ג'ייק כהן 8, דשון תומאס 7 (2 מ-8 מהשדה) ו-5 ריבאונדים, אלכס טיוס 4 ו-5 ריבאונדים, ג'ון דיברתולומאו 3 (1 מ-6 מהשדה).

קלעו לברצלונה: תומא הרטל 18 נקודות (6 מ-10 מהשדה) ו-10 אסיסטים, אדם האנגה 17 ו-5 ריבאונדים, אנטה טומיץ' 14 ו-5 ריבאונדים, חואן קרלוס קרלוס נבארו 10, פאו ריבאס 10, ראקים סאנדרס 8, אדריאן מורמן 5 ו-7 ריבאונדים. פייר אוריולה (20:54 דקות), רודיונס קורוץ' (08:18) ו-ויקטור קלאבר (05:57) שותפו, אך לא קלעו.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ג'ונה בולדן שחקן מכבי תל אביב מול רודיונס קורוץ' שחקן ברצלונה. ברני ארדוב
הצטיין ברבע הראשון. ג'ונה בולדן/ברני ארדוב

מהלך המשחק

ברצלונה פתחה את המשחק הזה עם הפגזות מבחוץ של האנגה, הרטל וסאנדרס. מכבי הלכה פנימה על פראחוסקי ובולדן שצימקו ל-11:7 כשאנחנו חמש דקות בתוך הרבע. שלשה נוספת של מוארמן קבעה יתרון שיא של 11:20 לאורחים, אך בולדן הגיב עם שלשה ונוריס קול חדר יפה כדי לקבוע 16:20. האנגה החטיא מנגד ומכבי השלימה ריצת 0:8 בדרך ל-20:19 בלבד. נבארו האגדי צלף שלשה, אבל ג'ייק כהן הגיב בשלשה משלו ובסיום הרבע: 22:23 בלבד לאורחים.

פייר ג'קסון שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
פייר ג'קסון/ברני ארדוב

מכבי פתחה הרבה יותר טוב את הרבע השני עם נקודות בצבע של דשון תומאס ובעיקר של ג'ייק כהן שהיה אקטיבי מאוד והעלה את הצהובים ליתרון שיא של 25:33. ברצלונה נראתה די שבורה כשרק אדם האנגה מנסה לעשות משהו, אבל תומאס ובולדן המשיכו לחגוג ולשמור את מכבי ביתרון מבטיח של 28:37. פייר ג'קסון צלף שלשה ועלה לראשונה על הלוח כדי להעלות את מכבי ליתרון דו ספרתי, אבל ריבאס החזיר שלשה מנגד ובהפסקה: 38:46 למכבי תל אביב.

ג'ייק כהן שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
קיבל דקות וענה על הפרקט. ג'ייק כהן/ברני ארדוב

אם מישהו חשב שברצלונה תישבר ותוותר על המשחק הזה קיבל את התשובה שלו ברבע השלישי. הקטלאנים התנפלו על הצהובים עם שלשות של הרטל והאנגה וסלים בצבע של טומיץ' וסגרו את הפער ל-51:50 בלבד כשאנחנו שלוש דקות בתוך הרבע. סל של הרטל כבר קבע שוויון 55, אבל זו היתה נקודת ההתעוררות של מכבי שהגיבה עם ריצת 0:9 בדרך ל-55:64. המומנטום הצהוב נעצר מעט כשדיברתולומאו מרבה להחטיא מחוץ לקשת ונבארו קשישא העניש עם שלשה כשטומיץ מוסיף עוד שתי נקודות מהקו ובסיום הרבע: 61:65 למכבי תל אביב.

דיאנדרה קיין שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
אחד ממשחקיו הטובים העונה ביורוליג. דיאנדרה קיין/ברני ארדוב

הקאמבק של האורחים נמשך והפער נסגר לחלוטין כבר אחרי 10 שניות כשפאו ריבאס עשה מהלך של 4 נקודות עם שלשה ועבירה וקבע שוויון 65. ריבאס הוסיף עוד שלשה מקילומטר, אבל ג'קסון ורול שמרו את מכבי ביתרון נקודה. בשלב הזה בארסה נעצרה עם החטאות של טומיץ' וריבאס כשמנגד ג'קסון ותומאס צלפו והעלו את הצהובים ליתרון 71:77. הבריחה הצהובה נמשכה עם סלים של טיוס ועוד סל של קול שכבר קבע 72:81. בארסה עשתה ניסיונות נואשים ואחרונים לחזור למשחק ואדם האנגה נתן לה תקווה עם שלשה שקבעה 78:83 בלבד למכבי כשנותרו עוד 2:29 דקות לסיום. אבל פייר ג'קסון לא נתן למכבי לאבד את המשחק הזה ועם שלשה גדולה שלו קבע יתרון 78:86 ממנו ברצלונה לא הצליחה לחזור ובסיום: 82:94 לצהובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully