וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן ונגר: "שחקנים אנגלים הפכו לאמנים של התחזויות, אין לזה מקום"

מנג'ר ארסנל הציג עמדה מנוגדת לזו של עמיתו מטוטנהאם מאוריסיו פוצ'טינו, שהביע תמיכה ב"שחקנים שמצליחים לעבוד על שופטים". שתי הקבוצות ייפגשו לדרבי לונדוני לוהט בשבת

one

הגזרה מתחממת לקראת הדרבי הלונדוני בשבת בין טוטנהאם לארסנל (14:30). אתמול הגן מנג'ר טוטנהאם מאוריסיו פוצ'טינו על הכוכב שלו דלה עלי, הנאשם לא פעם בהתחזויות, ואמר כי "לפני 30 שנה בירכנו שחקנים שעבדו על שופטים".

היום (חמישי) הגיעה התשובה של מנג'ר התותחנים ארסן ונגר שהציג עמדה קוטבית לחלוטין. "אני חושב שאנחנו צריכים לסלק את הצלילות מהמשחק, אין לזה מקום", הכריז הצרפתי והוסיף: "אני זוכר שהיו מקרים רבים (בפרמיירליג) שבהם שחקנים זרים עשו את זה (התחזו ברחבה) אבל אני חייב להגיד ששחקנים אנגלים למדו את זה מהר מאוד והפכו לאמנים של ממש בעניין הזה".

עם זאת, ונגר לא רצה להיכנס לעימות ישיר עם פוצ'טינו ואמר: "אני משוכנע שמה שהוא באמת רצה להגיד הוא ש'לעבוד' על היריבה שלך הכוונה היא להיות חכם על המגרש. אני לא יודע עד כמה אפשר לקחת את האמירה הזאת לצלילות בתוך הרחבה. אני ממש לא בטוח בזה".

עוד בנושא
מאוריסיו פוצ'טינו: "לפני 30 שנה בירכנו את השחקנים שעבדו על השופטים"
נשיא לוקומוטיב מוסקבה: "ב-2008 ויתרנו על ניימאר כי נראה לנו שברירי וצנום מדי"
ארגוני החיות מודאגים: רוסיה מחסלת כלבי רחוב לקראת המונדיאל

ארסן ונגר ארסנל. רויטרס
"קשה לקבל החלטה בזמן אמת". ונגר/רויטרס

המנג'ר הצרפתי של ארסנל סיכם את דבריו: "אני לא מעודד את השחקנים שלי לצלול אבל במצב הנוכחי הייתי רוצה שיהיו חכמים יותר ברחבה כדי להוציא את המיטב מהמצב. עד כמה רחוק אפשר למתוח את החוקים? זה תלוי בשופטים. ואני מודה שלפעמים בקצב שבו מתנהל המשחק קשה מאוד לקבל החלטה בכל מצב נתון".

  • עוד באותו נושא:
  • ארסן ונגר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully