וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: נשיא מועדון ניהל רומן עם שחקן

נשיא רוביו נו מפרגוואי הודה כי קיים מערכת יחסים עם אחד משחקניו. וגם: נהג ראלי התנגש בפרות, שאקלים הפסיד בהתערבות על הסופרבול, המתנות של מאמן סוונסי ו-32 שנה לתחרות ההטבעות האגדית של ספאד ווב

צילום מסך

מאמן סוונסי, קרלוס קרבליאל, הגיע מצויד למסיבת העיתונאים והציג חוש הומור משובח

תאונה מלחיצה בראלי בארצות הברית

נהג מירוצים בארצות הברית דהר במהירות של 180 קמ"ש באריזונה, כשלפתע חצו את את הכביש עדר פרות. הנהג התנגש בהן כמובן, ודם ניתז על השמשה שלו בשעה שאיבד אחיזה על הרכב.

32 שנה לזכייה של ספאד ווב בתחרות ההטבעות

ממרומי 170 סנטימטריו, סיפק הרכז הנהדר את אחד הרגעים הזכורים ביותר בתולדות תחרויות ההטבעות. הנה סיפור התחרות, והנה התקציר:

שערוריית מין חריגה בנוף הכדורגל פרצה בפרגוואי. זאת לאחר שסדרה של סרטונים שדלפו לרשת חשפה רומן שניהלו נשיא מועדון רוביו נו אנטוניו גונזלס והשחקן ברנרדו גבריאל קבאז'רו. גונזלס הודה לאחר פרסום הקלטת כי אכן ניהל רומן עם קבאז'רו אך קרע את החוזה שלו בקבוצה לעיני המצלמות. זאת, כפי הנראה, בשל זעמו על כך שהרומן נחשף. לטענת נשיא המועדון דבר הרומן נחשף כחלק מניסיון סחיטה שנועד לקדם את העברתו של השחקן למועדון אחר.

אחת התמונות שדלפה לרשת, אין מקום לפרשנויות

אתם מוכנים לאולימפיאדת החורף בפיונגצ'אנג שתיפתח הלילה? עבור חובבי הענפים המשתתפים מדובר בחגיגה גדולה, וכך גם עבור 2,925 הספורטאים המשתתפים, שבנוסף לאתגר הספורטיבי מתכוננים לחגיגה נוספת. שמועות רבות נפוצו לאורך השנים על הפעילות המינית הרבה בכפרים האולימפיים, גם באולימפיאדות הקיץ וגם באולימפיאדות החורף, ולקראת המשחקים הקרובים הסכימו כמה מחברי המשלחת האמריקאית לחשוף מול המצלמה של המגזין "קוסמופוליטן" את החוויות שלהם מהעבר, וגם לשתף בכמה ממשפטי הפתיחה המוצלחים ביותר שלהם. "זה באמת קורה...", אמר גולש הסקלטון ג'ון דיילי. "ספורטאים שנראים מדהים, גופים מושלמים, ספנדקס צמוד. כמובן שיהיו סטוצים! הייתם מצפים למשהו אחר?".

עוד בנושא

חודשיים לפני הלידה: ליאו מסי חושף את שמו של בנו השלישי
דווקא ביום הזה: הטעות המביכה על גופייתו של דירק נוביצקי

עוד באותו נושא

110,000 קונדומים יחולקו ל-2,925 הספורטאים בפיונגצ'אנג

לכתבה המלאה

פנדל מלחיץ משהו, לא?

ראינו את הסרטון הזה עד הסוף ולא הצלחנו להכריע אם זה משחק אמיתי או חלום רטוב של אייל לחמן

אוהדי ניופורט הגיבו במהירות לקלטת הסקס של דלי עלי וחיברו לכבודו שיר חדש לקראת המשחק מול טוטנהאם

האמא שלא הצליחה להסתיר את אכזבתה מהבחירה של בנה

כמו כל שחקן פוטבול תיכונים ממוצע ומעלה, גם ג'ייקוב קופלנד ערך מסיבת עיתונאים חגיגית כדי להכריז על המכללה בה החליט לשחק. קופלנד, שהתלבט בין פלורידה, אלבמה וטנסי, בחר בפלורידה, וגרם לאימו, שהגיעה לבושה בחולצה של אלבמה, לקום בזעם ולנטוש את מסיבת העיתונאים

  • עוד באותו נושא:
  • דלה עלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully