וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: שיא קונדומים באולימפיאדת החורף, מחווה לדייגו מראדונה

110,000 קונדומים יחולקו ל-2,925 הספורטאים שיתחרו בפיונגצ'אנג. מרסלו ריוס, שהוביל בעבר את הדירוג העולמי בטניס, הסתבך לאחר ששיחזר ציטוט של אגדת הכדורגל הארגנטינאית. באלוטלי משתעשע

אימג'בנק GettyImages

השיא הראשון של אולימפיאדת החורף כבר נקבע

התחרות אמנם תיפתח רק בעוד שבוע, בפיונגצ'אנג שבדרום קוריאה, אך שיא אחד כבר נשבר - שיא הקונדומים. 110,000 כאלה יחולקו בכפר האולימפי (10,000 יותר מאשר באולימפיאדה הקודמת, בסוצ'י) ל-2,925 ספורטאים - ממוצע של 37.6 לכל אחד. עם זאת, המארגנים לא מתכוונים שרק האתלטים ייהנו ממין בטוח במהלך האירוע ואמרו: "קונדומים יונחו בתאי השירותים של הנשים ושל הגברים בכפר האולימפי, במרכז התקשורת, בכפר העיתונאים ובמרכזים הרפואיים".

מרסלו ריוס עם "מחווה" לדייגו מראדונה

טניסאי העבר הצ'יליאני, שדורג בשיאו במקום הראשון בעולם, משמש בימים אלה כסגן קפטן נבחרת הדייויס של מדינתו. כאשר מספר עיתונאים פנו אליו בשאלות, לקראת המשחקים מול נבחרת אקואדור, הוא ענה: "כמו שחברי הקרוב דייגו מראדונה אומר, אני לא מדבר עם עיתונאים. כולכם יכולים למצוץ לי". את המילים הבוטות הללו אמר כדורגלן העבר בעת שכיהן כמאמן נבחרת ארגנטינה, בשנת 2009. העיתונאים הגישו תלונה נגד ריוס.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

החגיגה הלא נאותה של שחקני הפרמיירליג

שחקן סוונסי, סם קלוקאס, כבש צמד נפלא בניצחון של סוונסי על ארסנל במחזור האחרון באנגליה - ואת שני השערים חגג באותה צורה: הוא יצר עיגול מאצבעותיו והניח אותה במו משקף על עינו. לכאורה, מדובר בפעולה תמימה לחלוטין. אלא שמסתבר שהתנועה הזו מזכירה מאוד סמל של אתר פורנו, והאוהדים לא מרוצים.

ההתאחדות האנגלית כבר הודיעה שתבדוק את התלונות והנהלת סוונסי מסרה: "סם לא היה מודע לאופי הפורנגורפי של הדברים ולא התכוון לפגוע". בעבר, גם ג'ק סטיבנס וצ'רלי אוסטין מסאות'המפטון חגגו באופן דומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully