וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד שוב מאוחדת: לברון מפרגן ללו, השחקנים מדברים על אליפות

סל הניצחון של ג'יימס מול מינסוטה החזיר את החיוך והתקווה לקאבס. ג'יי אר סמית' מאמין ש"אפשר להפוך את העונה הזאת", עוסמאן הופך לחביבו של לברון, ורק אייזאה תומאס מבודד ועשוי לעבור בטרייד. המספרים והתגובות

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס, חוסם את ג'ימי באטלר, מינסוטה טימברוולבס. AP
שחקן מאני טיים בשני צדי המגרש. לברון חוסם את ג'ימי באטלר ברגע קריטי/AP

"לברון ג'יימס הזכיר פעם נוספת מדוע הוא שווה את כל הדרמה סביבו", קראה הכותרת הבוקר (חמישי) ב-ESPN, אחרי שקינג ג'יימס קלע 37 נקודות, חילק 15 אסיסטים, הוריד 10 ריבאונדים והצעיד את קליבלנד לניצחון 138:140 דרמטי על מינסוטה בהארכה. את הטוב ביותר שמר ג'יימס לסוף: בפוזשן ההגנתי האחרון הוא רשם חסימה אופיינית על ג'ימי באטלר שהיה בדרכו לליי אפ קל, ובהתקפה הבאה הוא קלע סל ניצחון נהדר על הבאזר, בפיידאווי מחצי מרחק מעל ידיו המושטות של באטלר.

זה היה עוד ערב עם ניחוח היסטורי עבור ג'יימס. כשקלט את הריבאונד השמיני שלו במשחק, הפך למלך הריבאונדים של הקאבס בכל הזמנים (עקף את זידרונאס אילגאוסקאס). בכך הפך לשיאן הנקודות, האסיסטים והריבאונדים של הקאבס, והפך לשחקן השלישי בכל הזמנים שמוביל קבוצה אחת בכל שלוש הקטגוריות, אחרי מייקל ג'ורדן (שיקגו) וקווין גארנט (מינסוטה).

ועכשיו, אחרי ההצגה הגדולה, נראה שקליבלנד התאחדה לה מחדש, וג'יימס שוב מפרגן לטיירון לו. "טיי שרטט תרגיל נפלא. הוא בודד אותי ואת קייל קורבר בחצי המגרש שלהם, ובגלל שהם לא יכלו להרשות לעצמם להשאיר את קייל חופשי, היה לי מרחב לעשות את מה שאני יודע לעשות. כשהכדור הגיע אליי, סמכתי על עצמי שאעשה את מה שאני עושה כל הקריירה", אמר ג'יימס.

עוד בנושא

שיא שלשות וסל ניצחון אדיר ללברון: 138:140 משוגע לקאבס על מינסוטה
לראשונה בהיסטוריה: כל קבוצות ה-NBA שוות לפחות מיליארד דולר
מקורקעים: הבעיות של שחקני הספסל של גולדן סטייט, כולל עומרי כספי

כמו כל השחקנים הגדולים באמת, גם ג'יימס מפתח מוניטין של שחקן מאני טיים מעולה, בשני צדי המגרש. זה היה סל הניצחון החמישי שלו על הבאזר בקריירה, נתון שמציב אותו במקום השלישי מבין כל שחקני ה-NBA שהיו פעילים בתקופה בה שיחק (קובי בריאנט וג'ו ג'ונסון מדורגים לפניו). ובנוסף, היתה כמובן החסימה הגדולה על ג'ימי באטלר, שהודה בחינניות: "ידעתי שהוא עומד לחסום אותי, אז הגשתי לו את הכדור ונתתי לו להעיף את החרא שלי ליציע".

"יש סיבה טובה לזה שהוא נחשב אחד השחקנים הכי גדולים אי פעם", החמיא גם קארל אנתוני טאונס. "הוא מהיר, הוא זריז, יש לו יכולות אדירות, וברור שהוא גם גדול פיזית. וכשהוא בזון כמו שהיה היום - וג'ימי שמר אותו בצורה מדהימה - הטבעת גדולה עבורו כמו האוקיינוס".

כמובן שהניצחון עודד את רוחה של קליבלנד, שעמדה על רצף של שמונה הפסדים - לא פחות - במשחקים שהועברו בשידור כלל ארצי בארה"ב. "המאזן שלנו במשחקים כאלה עדיין מחורבן", אמר ג'יימס בסיום, "אבל יש לנו עוד הזדמנות לתקן אותו קצת".

כעת הקאבס מקווים לצאת לדרך חדשה, וגם ג'יי אר סמית' טוען ש"אנחנו מאמינים בעצמנו, מאמינים שיכול לבוא שינוי". טיירון לו אמר ש"כשאנחנו משחקים בצורה נכונה אנחנו מסוגלים לנצח הרבה קבוצות, כל קבוצה למעשה. אבל הגנתית שוב לא הצלחנו לייצר עצירות". הרוקי ג'די עוסמן קיבל שבחים רבים על התצוגה שלו עם 9 נקודות ב-21 דקות, והרבה אנרגיה בהגנה. גם לברון הצטרף למצעד המשבחים את הטורקי, ולאחר המשחק התברר שמדד הפלוס/מינוס שלו עם עוסמן הוא הטוב ביותר בקבוצה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

ולמרות הניצחון והאנרגיות החיוביות שחזרו, הקאבס עדיין נחושים לבצע שינויים לפני הדדליין לטריידים שיחול הערב בשעה 22:00. מועמד אחד לעזוב את ג'יי אר סמית' שדווקא הצטיין במשחק עם 20 נקודות, ואחר הוא אייזאה תומאס, שמלבד היכולת דלה גם לא התחבר במיוחד לשאר השחקנים מחוץ למגרש. אחרי המשחק, התייחס תומאס לאפשרות שיועבר בטרייד ואמר ש"כבר עייפתי מזה. זה דבר רע, ואני פשוט רוצה להיות איפה שאני בו. אני אוהב להיות כאן, למרות שלא הולך לי כמו שציפיתי. אני חושב שבהחלט יש לנו צ'אנס גדול לזכות באליפות, ואני רוצה להיות חלק מזה".

תומאס ממשיך לספוג שלל ביקורות, הן מפרשנים והן מאוהדים. אמש ציין הגארד יום הולדת 29, וקליבלנד נאלצה למחוק פוסט מזל טוב שניסחה עבורו באינסטגרם, משום שהוא הוצף בקללות ותגובות שליליות. גם על הפרקט הוא לא נראה חביב במיוחד על שאר השחקנים: לברון ג'יימס התעלם ממנו בצורה הפגנתית למדי במהלך חגיגות סל הניצחון, ועוד לפני כן התעלם ממנו כשדרש את הכדור בתנועות ידיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully