וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון אוגו מגיב לעונש ההרחקה: "התשוקה למשחק השתלטה עליי"

קשר הפועל באר שבע, שהורחק מארבעה משחקים בעקבות אירועי המשחק מול מכבי תל אביב, כתב: "אסור לי להתרכז במה שקורה ביציעים". טהא מתנצל, וגם: מיטב התגובות ברשת לקו ההגנה המקורי של אוגו

צילום: ברני ארדוב. עריכת וידאו: קובי אליהו

עוד לפני ה-1:1 המאכזב מול עירוני קרית שמונה אמש (רביעי) ברבע גמר גביע המדינה, התבשרה הפועל באר שבע על עונשו של ג'ון אוגו בעקבות אירועי המשחק הסוער מול מכבי תל אביב: הרחקה מארבעה משחקים בפועל, שתגרום לו להחמיץ בנוסף למשחק אמש את משחקי הליגה מול מ.ס אשדוד, מכבי פתח תקוה ובית"ר ירושלים.

אוגו, שהגיע אמש לדיון במוסדות ההתאחדות ונקט בקו הגנה מפתיע כשטען בין היתר ש"לירן ליאני הוא כמו אבא בשבילי", פרסם הלילה את תגובתו לעונש בעמוד האינסטגרם שלו.

"התשוקה למשחק משתלטת עליי לעתים קרובות. אני מקבל את כל ההאשמות נגדי וכבר התנצלתי בפני השופט ובפני ההתאחדות, ובטוח שאחזור הרבה יותר חזק", כתב. "אני מודע לכך ששנת 2018 תהיה קשה, אני יודע לקראת מה אני הולך. אבל האם אפסיק לעבוד קשה רק כדי להתפשר על פחות, כי אני צריך לרצות את הלוזרים? בחיים לא! המלחמה שלי תימשך".

עוד בנושא

אוגו הורחק מארבעה משחקים בעקבות האדום וההתפרעות מול מכבי תל אביב
עוד משחק מאכזב: באר שבע גירדה 1:1 ביתי מול קרית שמונה ברבע גמר הגביע
שער חוקי נפסל לבאר שבע, בכר: "פעם זה עובד לטובתנו, פעם לרעתנו"

אוגו הוסיף: "שוב, אני מתנצל מעומק כלפי האוהדים שלנו. הראיתם לי אהבה מהיום הראשון ולא התכוונתי לפגוע באף אחד. העבודה שלי היא על המגרש, אני צריך להתרכז בלשחק בשביל הסמל ולא לשים לב למה שקורה ביציעים. העונה עדיין ארוכה, ואני מבטיח לכם שנילחם עד הסוף".

גם לואי טהא שהורחק בצהוב שני במשחק ביום פרסם הודעת התנצלות בפני האוהדים. "רק רציתי להגיד לכם תודה וסליחה. תודה על כל התמיכה וסליחה על הטעות שעשיתי,שבדרך כלל לא מאפיינת אותי. על טעויות משלמים וחשוב יותר ללמוד מטעויות. הכל מגיע ממוטיבציה ואכפתיות גדולה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

הרשת הגיבה בעוקצנות לקו ההגנה של אוגו בדיון על עונשו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully