וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "השער שנפסל? פעם זה לטובתנו ופעם לרעתנו, לא מאשים אף אחד"

7.2.2018 / 23:12

מאמן הפועל באר שבע בחר שלא להתייחס לשער שנפסל מסיבה לא ברורה ב-1:1 בין קבוצתו לעירוני קרית שמונה במשחק הראשון מבין שניים בגביע המדינה. חיים סילבס: "היינו נאיביים"

שחקני הפועל באר שבע גיא מלמד, מהראן ראדי עם השופט ארז פפיר. ברני ארדוב
מהראן ראדי וגיא מלמד מתווכחים עם ארז פפיר אחרי פסילת השער/ברני ארדוב

הפועל באר שבע ועירוני קרית שמונה נפרדו היום (רביעי) ב-1:1 במשחק הראשון מבין שניים במסגרת שלב רבע גמר גביע המדינה באצטדיון טרנר. למרות זאת, יכול מאוד להיות שהאירוע הזכור ביותר מהמשחק יהיה דווקא השער החוקי שכבש חלוץ האלופה, גיא מלמד, שנפסל על ידי צוות השיפוט מסיבה לא ברורה והמשיך להעמיד את השופטים במרכז, כפי שהיה במשחקה הקודם של באר שבע נגד מכבי תל אביב.

במשחק עצמו באר שבע נראתה רע מאוד במחצית הראשונה, נקלעה לפיגור ואף ספגה שריקות בוז מחלק מהאוהדים. במחצית השנייה שחקניו של ברק בכר התעוררו, נראו טוב יותר, אבל חוץ משער שוויון של מאור מליקסון לא הצליחו לכבוש שערים נוספים והם יצאו למשחק הגומלין כשלקרית שמונה יש יתרון מסוים הודות לשער החוץ, ותוצאת 0:0 תספיק לה כדי לעשות סנסציה ולהעפיל לחצי הגמר על חשבון האלופה.

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר: "המחצית הראשונה נראתה כאילו הכריחו אותנו לשחק. זה היה נראה מאולץ ונרפה. קרית שמונה יכלו לכבוש שלישייה. במחצית השנייה עשינו מחצית טובה, נראינו כמו איך שאנחנו רוצים להיראות. יש להם יתרון שער חוץ אבל אני מאמין שאנחנו שווים שער בכל מגרש. צריך לשמור על מאור מליקסון, הוא מאוד מחויב ונותן את ה-100 אחוז. נצטרך עוד שחקנים שיתנו לנו יותר. השער שנפסל? פעם זה לטובתנו ופעם לרעתנו, אני לא יכול להאשים אף אחד. אנחנו נאבקים השנה עם הרבה דברים ואנחנו נתמודד עם זה כמו שצריך".

עוד בנושא:

גביע המדינה: הפועל באר שבע ועירוני קרית שמונה נפרדו ב-1:1
הפועל באר שבע: ג'ון אוגו הורחק מארבעה משחקים

מאמן עירוני קרית שמונה חיים סילבס. ברני ארדוב
"הצלחנו להחזיק מעמד". חיים סילבס/ברני ארדוב

מאמן עירוני קרית שמונה חיים סילבס: "המחצית השנייה הייתה פחות טובה, לא עמדנו בקצב שהם הפעילו. ידענו שזה מה שיקרה ולא היינו שם מספיק. הצלחנו להחזיק מעמד ויצאנו עם שער חוץ שזה בסדר גמור. מפריע לי שהיינו נאיביים במחצית הראשונה, באר שבע לא מצאה פיתרונות והגענו למצבים טובים כדי לעשות את השני. זה היה נותן לנו מקדמה אדירה למשחק השני. קיוויתי לא להגיד את זה, אבל היה לנו קשה במחצית השנייה ו-1:1 זה בסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully