וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: דיוויד בלאט בין המועמדים לאמן את ברצלונה בעונה הבאה

בספרד טוענים שמאמן דרושאפקה נמצא על הכוונת של הקטלאנים, אך המועמד המוביל לתפקיד כרגע הוא שאראס, אותו ניסתה ברצלונה לצרף כבר פעמיים ללא הועיל. גם טרינקיירי ופלאסה ברשימה

דיוויד בלאט מאמן דרושאפקה. GettyImages
ישוב ליורוליג? בלאט/GettyImages

ברצלונה פיטרה את סיטו אלונסו ביום שני והחלפו אותו באלפרד ז'ולבה, המאמן של ברצלונה ב' שיעמוד על הקווים עד תום העונה, אולם בקיץ הקטלאנים צפויים לבצע שינוי נוסף ולהנחית מאמן ראשי בעל שם, בתקווה שישיב אותם לדרך המלך.

על פי דיווחים בספרד, רשימת המועמדים כוללת כרגע את שרונאס יאסיקביצ'יוס מז'לגיריס קובנה, אנדראה טרינקיירי מבאמברג, ז'ואן פלאסה ממלאגה ודיוויד בלאט מדרושאפקה. פחות או יותר כל השמות הללו הוזכרו כמועמדים גם בקיץ החולף, בו מונה אלונסו, וכרגע, עושה רושם שהמועמד המוביל הוא שאראס, אותו ניסתה ברצלונה לצרף בשני הקיצים האחרונים, אך ללא הועיל.

בלאט לא הסתיר כי המטרה שלו היא לשוב ולהשיג חוזה נוסף ב-NBA, אך לא מן הנמנע כי אם לא ימצא אחד כזה, יעזוב את דרושאפקה לטובת קבוצת יורוליג בכירה.

בינתיים, התראיין שאראס לתקשורת הצרפתית ודיבר בין היתר על קריירת המשחק שלו: "אני גאה מאוד שזכיתי בארבעה תארי יורוליג עם שלוש קבוצות שונות, אני בר מזל שזה קרה. הרגשתי מזוהה מאוד עם הקבוצות בהן שיחקתי. אני אוהב את ברצלונה, אוהב את מכבי ואת פנאתינייקוס".

לשאלה מה קשה יותר - לאמן או לשחק, השיב: "אי אפשר להשוות. אין ספק שיש עליך יותר לחץ כמאמן, זו עבודה קשה מאוד, אבל גם כששחקן שמתי על עצמי הרבה לחץ".

שאראס, שמוליך את ז'לגיריס לעונה מצוינת ביורוליג, עם מאזן 8:13, דיבר על התקופה הטובה והמטרות: "אני רק חלק מהפירמידה. זה ספורט קבוצתי. יבחרו חלק מהשחקנים שלי למצטייני העונה, וזה יגרום למאמן להיראות חכם מאוד. כשאתה מפסיד, המאמן מתחיל להיראות טיפש. נבחרת ליטא היא לא האשיפה הגדולה שלי, יש לי משפחה ואני רוצה לבלות את הקיצים איתה".

עוד בנושא:

ברצלונה פיטרה את המאמן סיטו אלונסו, 3 ימים לפני מכבי תל אביב
גודס: "ברצלונה זה משחק העונה, לא ניתן להם להתאושש מחילופי המאמנים"

מאמן ז'לגיריס קובנה שרונאס יאסיקביצ'יוס. GettyImages
שוב הפייבוריט. שאראס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully