וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייק כהן: "שמח לשמוע שספאחיה מתחרט שלא שיחקתי מול ז'לגיריס"

6.2.2018 / 8:34

הפורוורד, שהיה מתוסכל מכך שלא שותף במשחק היורוליג הקודם, הצטיין עם 19 נקודות אמש מול ראשון לציון: "צריך לזכות באמון הצוות המקצועי". מייקל רול: "היו לנו אנרגיות טובות ברבע השלישי"

one

מכבי תל אביב השיגה אמש (שני) ניצחון קליל על מכבי ראשון לציון, 74:85. במכבי מודעים לכך כי המשחק מול ברצלונה הפצועה והחבולה יהיה סיפור אחר לגמרי ביום חמישי. מי שניהל אמש את המשחק הוא גיא גודס, שהחליף את נבן ספאחיה החולה.

מייקל רול סיכם: "במחצית הראשונה עוד נתנו לראשון לקלוע, אבל ברבע השלישי החזקנו אותם על סקור נמוך של 10 נקודות, יצרנו יתרון, הובלנו וניהלנו את המשחק כמו שצריך, נעלנו טוב הגנתית והיו לנו אנרגיות מעולות".

על כך שגיא גודס ניהל את המשחק במקום ספחאיה אמר רול: "זה שונה לשחק בלי ספאחיה, כמובן שהתגעגענו אליו, השגנו ניצחון עבורו. אבל גיא גודס הוא קול נוסף עבורנו, לאורך כל העונה. ביום חמישי יהיה משחק חשוב מאוד מול ברצלוה. אני מקווה שניקח את הרבע השלישי ומה שעשינו בו וניישם אותו גם ביום חמישי".

עוד בנושא:

גודס: "ברצלונה זה משחק העונה, לא ניתן להם להתאושש מחילופי המאמנים"
ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 74:85 את מכבי ראשון לציון

ג'ייק כהן, שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ישחק מול ברצלונה? ג'ייק כהן/ברני ארדוב

ג'ייק כהן הלין בפני מקורביו בימים האחרונים כי הוא מתוסכל ומאוכזב מכך שהוא לא מקבל הזדמנות ביורוליג. "ג'ייק לא אחד שיעורר בלאגן, לא אחד שייצא עם זה לתקשורת, אבל הוא מאוד מתוסכל. הוא אמר לאנשים סביבו שהוא לא מבין מדוע למרות היכולת הטובה שלו ולמרות שהוא מוכיח את עצמו בליגת העל, הוא לא מקבל הזדמנויות ביורוליג", סיפר הגורם המקורב לשחקן.

כהן הצטיין אמש וסיים עם 19 נקודות ו-9 ריבאונדים. השחקן נשאל אמש על מצבו ונאמר לו כי ספאחיה סיפר שהוא מתחרט שלא שיחק. על כך הגיב כהן: "אני שמח לשמוע שהמאמן מתחרט שלא שיחקתי במשחק הקודם נגד ז'לגיריס. זו הדרך, צריך לזכות באמון הצוות המקצועי ואני מוכן ליום חמישי".

על המשחק אמר השחקן: "היתה לי מלא אנרגיה. היינו בקצב טוב, החברים לקבוצה מסרו לי ונתנו לי לסיים. לא עשיתי שום דבר יוצא דופן קלעתי מזריקות פתוחות ולכן האחוזים הגבוהים". על הזימון לנבחרת הוסיף כהן: "זה עדיין רחוק, קודם יש את ברצלונה ואז את הגביע"

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שויירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully