וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אספניול תתלונן נגד פיקה וברצלונה. אומטיטי הותקף על רקע גזעני

הסערה נמשכת: פיקה שהקניט את אספניול ("יש לה בעלים סיני ויועץ איטלקי, מה הופך אותה לקטלונית?") עשוי לספוג עונש הרחקה. בינתיים הוא גם נפצע וייעדר לפחות שבועיים. קפטן אספניול במתקפה גזענית על אומטיטי, מסי התעמת עם יריב, וגם: כך ניימאר "הונה" את ברצלונה

one

הרוחות בברצלונה מסרבות להירגע אחרי הדרבי הסוער אמש (ראשון). ברצלונה סיימה ב-1:1 מול אספניול ויתרונה בפסגת הליגה הספרדית צומק על ידי אתלטיקו מדריד לתשע נקודות "בלבד", אבל התוצאה נדחקה לשוליים, ואת הכותרות תפסו השערוריות שהתרחשו במהלך המשחק ובסיומו.

ג'רארד פיקה, שהצליח להרגיז את אוהדי אספניול עוד לפני המשחק כשטען ש"אספניול לא באמת קבוצה קטלונית", ספג קללות קשות מהאוהדים - כולל כלפי אשתו וילדיו - אבל השיג נקמה כשכבש את שער השוויון בדקה ה-81. את השער הוא חגג בתנועת השתקה לעבר האוהדים, ובסיום פצח במונולוג דעתי אופייני.

"אנחנו בני אדם ואנחנו מגיבים למה שקורה על המגרש. יש גבול לאיפוק שאפשר להפגין", אמר. "להשתיק את האוהדים החארות האלה היה המעט שיכולתי לעשות. ואם הבעלים של אספניול לא יגנה אותם, איאלץ לפעול בעוד דרכים".



עוד בנושא

ברצלונה חילצה 1:1 בחוץ מול אספניול, פיקה כבש
פיקה: "להשתיק את אוהדי אספניול - המעט שיכולתי לעשות"
ריאל שוב סוערת: רונאלדו זעם על הספסל, זידאן מבקר

ג'רארד פיקה, ברצלונה, חוגג בתנועת השתקה לעבר אוהדי אספניול. AP
החגיגה ועונשה. פיקה משתיק את אוהדי אספניול/AP

בנוסף, פיקה הצדיק את האמירות שלו לפני המשחק בנוגע לזהותה של אספניול, ואמר ש"זה נכון שהם לא קטלונים. יש להם בעלים סיני ויועץ איטלקי, אז מה הופך אותם לקטלונים?".

בעקבות האמירות הללו, צפויה אספניול להגיש תלונה רשמית בהתאחדות נגד פיקה וברצלונה. תקדימי העבר מראים שפיקה אכן עשוי לספוג עונש כלשהו - בין אם קנס או הרחקה על תנאי או בפועל.

הרחקה או לא, פיקה כנראה ייעדר לפחות שבועיים מהמגרשים. הבלם אמנם השלים 90 דקות, אבל סיים את הדרבי עם כאבים בברך וההערכות הן שהוא סובל ממתיחה וייעדר לפחות שבועיים. המשמעות היא שפיקה בספק גדול לפחות למשחק הראשון נגד צ'לסי בשמינית גמר ליגת האלופות (20 בפברואר).

זו לא התקרית היחידה שהייתה אמש. לקראת סיום סינן ככל הנראה סרג'יו גרסיה מאספניול קללות גזעניות לעבר סמואל אומטיטי ("ניגר" ו"שחור מזדיין" בין היתר), מה שגרם לבלם לנסות לפגוע בו בסיום המשחק. ג'רארד פיקה מנע ממנו לעשות זאת על כר הדשא מיד לאחר השריקה, אבל העימות נמשך במנהרה, שם מאמן אספניול מנע עימות פיזי בין אומטיטי לגרסיה. למזלה של ברצלונה, השופט שמע את הקללות וציין אותם בדוח השיפוט שלו, כך שגרסיה צפוי לספוג עונש כבד.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

אומטיטי זועם בסיום

המשחק העצבני הוליד גם רגע משונה למדי: במהלך המחצית השנייה, ליאונל מסי שנכנס כמחליף התלונן בפני השופט על תיקול גס שבוצע עליו על ידי קפטן אספניול ויקטור סאנצ'ס. בתגובה, סאנצ'ס שם יד על פיו של הפרעוש כדי להשתיק אותו.

עוד בברצלונה: סגן נשיא ברצלונה ג'ורדי מסטרה חושף פרטים מעניינים על המשא ומתן עם ניימאר לפני מעברו לפריס סן ז'רמן, וטוען כי "הוא שיחק איתנו חתול ועכבר, רק כדי להרוויח יותר כסף". לטענת מסטרה, ניימאר ל"לא היה ישר" והוא וחבר מרעיו הטעו את ברצלונה בכוונה כשגרמו לה להאמין שהוא יישאר בקבוצה, בזמן שכבר סיכם בפריס סן ז'רמן. בכך, הוא טוען, ניימאר "גרם לאינפלציה בשוק השחקנים. בלי כל השטויות האלה, היינו חוסכים הרבה כסף".

ליאונל מסי, ברצלונה, עם ויקטור סאנצ'ס, אספניול. צילום מסך
ובצד השני: אספניול מנסה להשתיק את ליאו מסי/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully