וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיקה עצבני: "להשתיק את אוהדי אספניול זה המעט שיכולתי לעשות"

דרבי סוער בקטלוניה: קפטן ברצלונה חגג בצורה מופגנת מול יציעי המארחת וכינה את אוהדי המארחת "חארות", אחרי שככל הנראה קיללו את אשתו ובנו. שחקנים משתי הקבוצות התעמתו במנהרה

one

22 משחקי ליגה ללא הפסד. זה המאזן המדהים של ברצלונה מפתיחת העונה, אחרי שסיימה היום (ראשון) ב-1:1 עם אספניול בדרבי. המאזן הזה מהווה כמובן שיא מועדון ומשאיר אותה הקבוצה היחידה בחמש הליגות הבכירות שטרם נוצחה - וכל זה במשחק שבו ליאונל מסי נכנס כמחליף רק בדקה ה-58.

הפער בצמרת עומד כעת על 12 נקודות, ואחרי עוד מחזור שעבר ברצלונה הולכת ומתקרבת לאליפות נוספת. ובכל זאת - גם את המשחק הזה היא סיימה עצבנית וכעוסה, ושוב ג'רארד פיקה מעורב.

הבלם הוותיק הבטיח עוד לפני המשחק שיסגור חשבון עם אוהדי אספניול שקיללו אותו ממושכות במפגש ביניהן בגביע הספרדי, בו אספניול ניצחה 0:1. הערב הוא השיג את הנקמה שחיפש כשכבש את שער השוויון בדקה ה-82, וחגג אותו בתנועת השתקה לעבר האוהדים, מה שכמובן רק גרם ליציעים לגעוש עוד יותר. על פי דיווחים, אוהדי אספניול אף ירקו לעבר הקפטן וקיללו את אשתו ובנו.

"אנחנו בני אדם ואנחנו מגיבים למה שקורה על המגרש. יש גבול לאיפוק שאפשר להפגין", אמר פיקה העצבני בסיום, והוסיף: "להשתיק את האוהדים החארות האלה היה המעט שיכולתי לעשות. ואם הבעלים של אספניול לא יגנה אותם, איאלץ לפעול בעוד דרכים".

עוד בנושא

ברצלונה חילצה 1:1 בחוץ מול אספניול, פיקה כבש
אמש: ריאל מדריד סיימה ב-2:2 מאכזב מול לבנטה
ריאל שוב סוערת: רונאלדו זעם על הספסל, זידאן מבקר

שחקני ברצלונה חוגגים עם ג'רארד פיקה (במרכז). רויטרס
פיקה משתיק את אוהדי אספניול/רויטרס

ג'רארד מורנו, שכבש בנגיחה לאספניול את שער היתרון הזמני בדקה ה-66, התעמת פיזית לא אחת עם פיקה במהלך המשחק. לקראת סיום, השניים כבר התגוששו לאחר עבירה גסה של שחקן אספניול. מורנו אמר בסיום ש"תנועת ההשתקה של פיקה הייתה מגעילה", וגם מאמן אספניול קיקה סאנצ'ס פלורס הצטרף אליו במחאה ואמר ש"שחקן אחד לא יכול להשתיק קהל שלם, בטח שלא את שלנו. האוהדים שלנו מעל הדברים האלה".

בכך הסערה לא הסתיימה. על פי דיווחים בתקשורת הספרדית, עם הירידה לחדר ההלבשה נרשמה "התקהלות חריגה" במנהרה, במהלכה ככל הנראה שחקנים משתי הקבוצות התעמתו פיזית ומילולית.

וכך גם הספסול המפתיע של ליאונל מסי הפך לסיפור המשני של הערב. מאמן בארסה ארנסטו ואלוורדה הסביר ש"היו לנו הרבה משחקים בקצת זמן, וליאו בעצמו הסכים לנוח קצת. אנחנו חייבים להיות זהירים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully