וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאבור: "למעט חצי העונה הראשונה, היה לי טוב עם אוהדי מכבי תל אביב"

החלוץ התראיין ל"טוכמן וחמי" ולמגיש האורח רביד גזל, והתייחס לגזענות בקהל הצהוב: "קיבלתי תמיכה נהדרת מרוב האוהדים". וגם: "רוצה גרמניה או ספרד, אפתח בית ספר לכדורגל בנצרת"

אדריאן הרבשטיין

הליגה האוסטרית התחדשה אתמול (שבת) אחרי כחודש וחצי של פגרת חורף, ומונס דאבור המשיך בדיוק מאותה נקודה בה עצר לפני כן. חלוץ נבחרת ישראל כבש ב-1:2 על אדמירה את שער הליגה ה-13 שלו העונה, והיום שוחח על כך בתוכנית "טוכמן וחמי" - ממנה נעדר הפעם חמי אוזן והחליף אותו רביד גזל. מעבר לקורותיו באוסטריה, דאבור סיפר על השאיפות לעתיד ועל יחסיו עם אוהדי מכבי תל אביב, לאור הסיפורים על גזענות כלפי מרואן קבהא, ובעבר כלפי מהראן ראדי ושחקנים נוספים.

"מבחינה אישית אני חושב שאולי רק בחצי העונה הראשונה במכבי היו לי בעיות בקטע הזה", אמר כאשר נשאל על נושא הגזענות, "אחר כך קיבלתי תמיכה נהדרת מרוב אוהדי מכבי. תמיד יש את הקומץ שמפריע ומנסה ללכלך, אבל זה נמצא בכל מקום, לא רק במכבי אלא ב-80 אחוז מהקבוצות. מרואן קבהא גם דיבר על כך שזה לא היווה פקטור משמעותי בהחלטה שלו להגיע לבאר שבע, ואני מאמין לו. הוא קיבל גם הרבה הודעות תמיכה מאוהדי מכבי, טלפונים. הוא החליט ללכת לבאר שבע ואני מאחל לו בהצלחה".

על שחקנים מהמגזר הערבי: "ההצלחה שלהם בשנים האחרונות לא מקרית. יש אמונה שהם יכולים לעשות קפיצת מדרגה ולהוביל קבוצות בליגת העל. אני חושב שהשחקנים האלה נותנים יותר, או שיש להם רעב שאין לאחרים. זה טבעי".

עוד בנושא

ליגיונרים: מונס דאבור כבש את שערו ה-13, אופיר מרציאנו הצטיין
אייל לחמן: "פנו אליי מ-Dreams FC, אבל אני עם הפנים לנוער של בני יהודה"
בחנו את עצמכם: חידון לקראת המשחק בין מכבי תל אביב להפועל באר שבע

מונס דאבור שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"השנים בתל אביב עזרו לי להתאקלם בחו"ל" מונס דאבור/ברני ארדוב

על העונה שלו בזלצבורג: "בשבוע שעבר שיחקנו משחק אימון אחרון, נפלתי לא טוב על הכתף ופינו אותי לבית החולים. למזלי, הצילום לא הראה כלום ותוך יומיים חזרתי להתאמן. אני שמח שאתמול שיחקתי והצלחתי לעזור לקבוצה ולכבוש. כבוד גדול לקבל הצעות. למדתי הרבה על תקשורת ועל דיווחים. למדתי להיות בשקט ולהתרכז במה שצריך. היו כל מיני קבוצות שהתעניינו אבל לא היה משהו באמת בקטע של לעבור, לא הגענו לזה. היה ברור לכולם פה במועדון שהם לא רוצים למכור אותי עכשיו ולא רצו אפילו לשמוע יותר מדי על הצעות. אין לי סעיף יציאה בחוזה. אני רוצה להמשיך בעונה הטובה ונראה אחר כך".

עברתי הרבה דברים בגיל צעיר שחישלו אותי ולימדו אותי הרבה", הוסיף, "קיבלתי תמיכה יוצאת דופן מהמשפחה שלי ותמיד אהיה אסיר תודה. אני גם אדם מאמין, ואני מאמין שהכל אפשרי ואני עושה כל מה שאני יכול כדי להביא את היכולת שלי לידי ביטוי. אני מאמין שאוכל להצליח גם בליגה גדולה, אני עובד הכי קשה שאפשר כדי להגיע לשם. מקווה שאצליח לעשות את זה. הייתי רוצה להשתלב בליגה הגרמנית או הספרדית, אני יכול להתאים לליגות האלה. בזמנו, כשאמרתי למשפחה שאני רוצה לצאת לחו"ל, שאלו אותי אם אני מוכן לחיות לבד ולהיות רחוק מהבית, אמרתי להם שעזבתי את הבית ועברתי לתל אביב וזה יקל עלי. השנים בתל אביב באמת עזרו לי מאוד להתאקלם. אני במקום אחר אבל מאוד אוהב את מכבי, עדיין יש לי חברים טובים שם ואני מאחל להם בהצלחה. ייגמר 1:2 למכבי נגד באר שבע".

על אחי נצרת: "אני מקווה שהיא תעלה ליגה, היא מסוגלת לעשות את זה. לצערי בזמן האחרון היא לא בכושר טוב, אבל ניצחה במחזור האחרון ואני מנסה לתמוך. אני עומד לפתוח בית ספר לכדורגל בנצרת, משהו שתמיד רציתי ואני מאוד מקווה שיצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully